מפגש 1 | העסק שלך והשיווק הדיגיטלי המתאים לו

השיווק הדיגיטלי חייב להיות מותאם אישית לעסק שלך. כל עסק חייב לנהל מערך שיווק דיגיטל אך לא כל שיווק דיגיטל מתאים לעסק שלך. בשיעור זה נאפיין את העסק שלך מ א ‘ – ת’, נבין מה הצרכים והיעדים שלו, הן ברמה התפעולית והן ברמה השיווקית, נבנה יחד את המשפך השיווקי המתאים לעסק שלך, ונקבע תכנית אסטרטגית ויעדים להמשך.

מפגש 2 | הקמה ותפעול העמוד העסקי,כתיבה שיווקית בשפה הפייסבוקית והאינסטגרמית

נלמד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ופרופיל עסקי באינסטגרם,נערוך סקירה מערכתית מבחינת התכונות וההגדרות בכל זירה דיגיטלית. בנוסף נלמד על ההבדלים בין כתיבת תוכן לכתיבת תוכן שיווקי, כיצד לכתוב נכון את העסק שלך. מה ההבדלים בין כתיבת “פוסט חשיפה” לעומת “פוסט מכירה”, מבנה התוכן המנצח, אסטרטגיית תוכן ובניית בנק תכנים לעסק שלך. במידה וקיים עמוד עסקי לעסק נערוך בו סקירה מקיפה על הנעשה בו עד היום, נבצע שינויים נדרשים, נתאים לו תכנית אסטרטגית ברמת התוכן והקמפיין ונבנה תכנית פעולה מותאמת להמשך הפעילות ולמקסום החשיפה.

מפגש 3 | הקמפיין האולטימטיבי לעסק שלך – תכנון ובנייה ראשוניים

בזירות הדיגיטל השונות קיימים סוגים שונים ומגוונים של קמפיינים. לכל קמפיין המטרה שלו והייחודיות שלו. בשיעור זה נעמוד על ההבדלים בין סוגי הקמפיינים השונים, נתאים את הקמפיין הנכון עבור העסק שלך. נבדיל בין קמפיין חשיפה שאמור להטמיע את המותג שלך ולחשוף אותו לבין קמפיין לידים שיספק לך פניות “חיות” מלקוחות שרוצים לצרוך את השירות או המוצר שלך.

מפגש 4 | שיווק באמצעות וידאו

בשיעור זה נלמד באופן יסודי את היכולות המופלאות של שיווק באמצעות וידאו. נאפיין את העסק שלך ואת ההתאמה שלו ליוטיוב,לפייסבוק לייב ולערוץ ה IGTV באינסטגרם. נכין תוכנית וידאו ייחודית לרבעון הקרוב ונקים את ערוץ היוטיוב של העסק שלך כמו המקצוענים.

מפגש 5 | כל מה שצריך לדעת על ניהול קמפיין ותפעולו בפייסבוק באינסטגרם ובסטורי

בשיעור זה ניכנס לעובי הקורה של הקמפיין עצמו. נלמד כיצד להקים קמפיין, כיצד להגדיר סדרת מודעות נכונה, איך לבחור את סוג המודעה הנכונה לקמפיין שלך, הגדרת קהל היעד, אפשרויות הטרגוט השונות ופרסום מודעת הקמפיין בזירת הפייסבוק, האינסטגרם והסטורי.

מפגש 6 | תורת הלידים לעסק שלך

נלמד את תורת הלידים לעסק שלך. נגדיר את קהל היעד הנכון ביותר עבורך, נבנה משפך שיווקי חכם שמגדיר את סוג הלידים שאתה מקבל, נעמוד על התהליך בחויית הלקוח בזמן החשיפה למודעת הקמפיין, נלמד על ביצוע אופטימיזציה לקמפיין, מעקב אחר הדוחות השונים ונעניק לך כלים לביצוע מעקב שוטף אופטימלי ברמה היומית.

מפגש 7 | פרקטיקה מעשית ובחינת תוצאות מותאמות לעסק שלך

סיכום של כל מערך הליווי. נבחן באופן מעשי את הקמפיין והתוכן שבנינו במהלך תכנית הליווי, נעמוד על איכות וטיב הלידים שהתקבלו, נבצע שיפורים במידת הצורך לקמפיין העסק שלך ונתרגם באופן פרקטי את החלק התיאורטי עליו עבדנו במהלך תכנית הליווי כך שתוכל להתחיל לשווק את העסק שלך באופן עצמאי.

אהבתם? שתפו