מאמר אורח: יוסי לוי דיגיטל

משרדי הפרסום המקצועיים שינו את אופן ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות מקצה לקצה. ממשרדי פרסום שעסקו בעיקר בפרינט ובמסעי פרסום שכללו מגזינים, הם הפכו למשרדים שפעילים בעיקר באפשרויות פרסום אשר מושתתות על שיווק דיגיטלי על כל רבדיו. מדובר בדפוסי פעולה שלא היו מוכרים, עד שהדיגיטל חדר לכל

נושא השיווק והטביע בו את חותמו.

ביסוס מעמדו של כל מותג

חברה גדולה אשר מעוניינת להיכנס לתודעה הציבורית, חייבת למתג את עצמה ברף הגבוה. מדובר בעיצוב גרפי מתקדם, עיצוב חזותי וחתירה להיות הראשונים בחדשנות וביזמות כדי שקהל היעד יכיר אותה. לצורך כך מבצעים סיעור מוחות ומגבשים חשיבה על מיתוגו של העסק. זה מתחיל בלוגו יפהפה המביע את דפוס ההתנהלות של החברה, שימוש בצבעים שמתאימים ובשילוב ביניהם שיתפוס את עיניהם של הלקוחות. הצבע המוביל כעת הוא הצבע שנקבע כפנטון לשנת 2022 – VERY PERI.

ככל שהקהל ייחשף שוב ושוב למיתוג של העסק, כך הוא יזכור אותו יותר. לכן הלוגו יעבור כחוט השני בכל פרסום של החברה בדיגיטל, באתר האינטרנט, בפרסום ברשתות החברתיות, על האריזות של המוצרים ועל כל פריט נוסף שמזוהה עם החברה.

ברוב המקרים לא משנים את הלוגו ואת הקו המיתוגי לאורך שנים, אך לעיתים משדרגים אותו במעט ומשאירים את הליבה כדי לשמור על הצביון ועל הייחוד שלו.

הכוח של משרדי הפרסום

השיווק הדיגיטלי מתבצע בהרבה מאד אופציות. כאשר משרד פרסום מקבל לטיפולו חברה חדשה, מומחי השיווק חייבים להכיר את הפעילות שלו על כל סוגיה ורבדיה וזאת כדי לשווק את העסק באופן שהוא הנכון ביותר עבורה, מתוך ההיצע הגדול של שיטות השיווק הדיגיטלי.

למומחים של משרד פרסום יש ראש יצירתי ומאד קריאטיבי ולכן הם רואים כמה צעדים קדימה ובחזון שלהם כבר ברור להם לחלוטין אילו צעדים יש לבצע כדי להגיע למטרה. בשלב ראשון הם מבצעים כמה צעדים בסיסיים כדי להרחיב את הנוכחות הדיגיטלית של החברה בגוגל.

פעולות להכרת המותג

הם בוחנים את נראותו של אתר האינטרנט של החברה ועל פי הצורך מוסיפים לו עיצוב, תוכן, אבטחת תשלומים, או שהם מעדיפים לבנות אתר אינטרנט חדש באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

לאחר בניית האתר, הם מבצעים אופטימיזציה של הקידום האורגני ובדרך זו הם מעלים את הדירוג של האתר במנוע החיפוש של גוגל. ככל שהמיקום יהיה גבוה יותר, כך החשיפה של מוצרי החברה תהיה גדולה יותר.

פעולות נוספות הן קידום ממומן על פי התקציב שנקבע לכך, גם בדרך זו הקהל שלא הכיר את המותג באופן מעמיק, נכנס כעת לאתר האינטרנט המושקע וצולל פנימה כדי לקרוא את המידע הרב הקיים בו ולבצע פעולות של רכישה. האנליטים של המשרד בוחנים כל הזמן את התוצאות ובהתאם לכך מבצעים את השינויים הנדרשים במסע הפרסום, כדי להשיג את המטרה.

הרשתות החברתיות הן אלו שנותנות את הטון ולכן משרד פרסום משקיע באופן עקבי בפרסום בעל אפקטיביות רבה, תוך הנחלת חידושים כמו סרטונים מרתקים, כדי ליצור עניין.

אהבתם? שתפו