אחד הדברים שתמיד חשוב לי להדגיש בפני הסטודנטים אותם אני מלמד הוא ההבדל בין משפיען לבעל עסק.
ממש בתחילת סדנאות האינסטגרם שלי אני מראה להם תמיד את ההבדלים בין הזירות השונות ואז נותן להן את הכלים להבין שחשבון האינסטגרם שלהם הוא למעשה מקור המידע הכי מהימן עבורן כמקום לחשיפת הידע המקצועי שלהם.
להצטלם עם שמפו או לסקר טיול מדהים זה יפה וטוב למי שעוסק רק בזה.
אך לבעלי עסקים היודעים כל כך הרבה, העוברים בלי סוף אתגרים מקצועיים ומנטלים האינסטגרם הוא לא רק המראה של העסק שלהם אלה ממש כלי הידע שלהם.
יש שלושה משפטים שאני דוגל בהם בשיטת הלמידה שלי בסדנאות האינסטגרם:
1. לעולם לא “לפחד מהברזלים”
2. מספיק שאתה יודע משהו אחד קטן יותר מהלקוח הפוטנציאלי שלך הפכת להיות כבר!
3. לעולם אתה לא יודע איפה ייראו את התוכן שלך- הפץ אותו בכל מקום כמה שיותר במספר רב של זירות מקסימום זה יצליח!
4. אל תחשוב עבור הלקוח- אל תחשוב שהוא רואה ממך יותר מדי פוסטים- יותר מדי תכנים הבעיה היא אצלך לא אצלו.
הוא כבר מזמן ( והאמת שגם את ואני) לטרפת התוכן הקוראת ממש עכשיו אצלך בנייד.
התמונה היא מסדנת האינסטגרם שהעברתי אתמול בירין שחף מקום שהוא כבר בית עבורי
אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט 6 שנים.
ותמיד תמיד ירין גיא והצוות נמצאים עם יד על הדופק על מנת להנגיש לתלמידים את התוכן הרבלנטי ביותר.
תודה לכן תלמידות מקסימות הייתן אלופות!
אבי

 

 

 

אהבתם? שתפו