בצער רב, ביגון וכנראה בפעם האחרונה בהחלט, אנו מודיעים על מותו הרשמי של כפתור הלייק בפייסבוק.

פייסבוק הודיעה השבוע על שדרוג הנראות וחווית המשתמש בדפים העסקיים שלה וכחלק מזה,אנחנו נפרדים היום מכפתור הלייק הכל כך מוכר והאהוב.

“אני רוצה 8000 לייקים תוך חודש”

“למד אותי איך מרימים קמפיין ליייקים”

כל משווק ותיק כמוני מכיר את השיחות הללו עם בעלי עסקים בשנים הראשונות של פייסבוק.

בצעד חסר תקדים ולאחר ניסיונות פיילוטים רבים אנחנו נפרדים היום מכפתור הלייק בפייסבוק ועוברים למתכונת חדשה ואחרת המזכירה שלא נאמר זהה להתנהלות של אחותו הקטנה של צוקי זירת האינסטגרם.

מה יקרה מעתה בדפים העסקיים של פייסבוק מעבר להורדת כפתור הלייק? האם כל הלייקים שנצברו כל השנים הולכים לפח?

אז זהו שלא בדיוק…

הלייקים יהפכו להיות עוקבים  בנראות החדשה של פייסבוק.

מעבר לכך:

–  תהיה  פריסה חדשה ואינטואיטיבית יותר.

–  לדף העסקי יצורף ניו פיד משלו (זוכרים? עסקים עושים עם עסקים וזה הזמן המדויק ביותר לקיים מתוך הדף העסקי שלכם אינטראקציה עם עסקים ובעלי עניין שמעניינים אתכם)

–  יתווסף ניווט קל בין פרופיל אישי לדפים העסקיים.

–  בקרות המנהל והרשאות הניהול יעודכנו בצורה אחרת ( כרגע עוד לא ברור כיצד)

בנימה אישית אני חייב לציין שזו החלטה מבורכת – המרדף אחרי הלייקים היה  בלתי נסבל בשנים האחרונות בעיקר בגלל שהוא לא תרם ולא בפסיק לאיכות התוכן או הדף.

שיהיה לנו בהצלחה

אבי

אהבתם? שתפו