שבוע טוב חברים
שמח להיות אתכם כאן שוב כמו בכל שבוע, ולהעניק לכם 6 רעיונות לשישה פוסטים אותם ניתן להעלות ברשתות החברתיות שלכם, בדפים העסקיים אותם אתם מנהלים, בעמודי האינסטגרם, בזירות היוטיוב וכן גם בטיקטוק.
כמובן, תוך כדי חשיבה על איך התוכן אמור לעלות, באיזו צורה ועם התאמה מלאה לזירה המנוהלת.

הים הוא בשבילי תוכן מגניב, איתו ניתן לעבוד בתחילת השבוע.

כל מה שקשור לנושא הים.
עצבו פוסט מרגיע של הים, הקרוב למקום המגורים שלכם.
במידה ואתם חברה גדולה, צלמו את הים הכי קרוב למקום העבודה.
פארק עם המים ומבחינתי גם נהר הירדן  .
ספרו מהו הים עבורכם, והשתדלו לא לצאת יותר מדי באנליים.
יש כאלה שאוהבים את הים ויש כאלה שקצת פחות, אבל, עדיין ניתן להתייחס למשאב הטבע הזה כמשהו שנותן לכם השראה כי…
את מגיעה לפה בכל סוף יום בגלל ש….
הדבר שאתה הכי מתגעגע אליו בחורף הוא הים כי….
זכרו, כמו שאני תמיד אומר התוכן יכול להיות אותנטי ולא קשור לעולם העסקי שלכם, והוא יכול להיות מאוד קשור הכל, תלוי בכם.

יום צילומי הטבע
בהקשר לפסקה הקודמת צלמו את הנוף אליו אתם הכי מתחברים וספרו למה.
בקשו מהעובדים שלכם לצלם כל אחד מהלון המשרד שלו (או מחלון ביתו, בכל זאת תקופת אפטר קורונה) ולומר כמה מילים על “מה הנוף הזה עושה לי”.
דוגמאות נוספות:
• בקשו מכל אחד מהעובדים לכתוב לכם מה הנוף הכי יפה שראו בחיים וצרו מזה קולאז לפוסט.

חמשת הפעולות הכי חשובות במהלך היום.

כמה פעולות אנחנו עושים ביום?
כמה מהן חשובות?
כמה מהן חשובות פחות?
כמה פעולות ופעילויות הלקוחות שלנו חושבים שאנחנו עושים.
צרו לעצמכן פוסט מגניב לאינסטגרם, לסטורי וגם לפייסבוק ותארו בצורה גרפית או מילולית, מהן חמש הפעולות הכי חשובות שאתם עושים כל יום.
פרטו למה.
העניקו השראה לקהל הקוראים שלכם וצרו בהם מוטיבציה לעשות כמוכם.
לדוגמא:
“בכל בוקר, רגע אחרי שאני מצחצח שיניים ונוטל את כדור הריטלין, אני רץ למכון הכושר שלי, כי אני יודע שאחרי זה מחכה לי יום מלא בעבודה ואתגרים.”
דוגמא נוספת: “לשוחח עם רואה החשבון שלי בכל יום ראשון, לעשות שיחת שירות לקוחות עם הלקוחות הקיימים שלי, לעבור על כל חשבונות הפייסבוק, ובעיקר לבדוק שהכל בסדר. רק ככה אני מתחיל את השבוע כמו שצריך”!

הדילמה!
כל בעל עסק, חווה עשרות דילמות עסקיות במהלך שנות הקריירה.
חשבו על דילמה אחת, שיצרה לכם הצלחה ועוד דילמה אחת אשר יצרה לכם כישלון מהדהד.
שתפו אותה עם קהל העוקבים שלכם במטרה להעניק השראה,
או לחליפין לתת פיתרון על ידי השארת פרטים לסדנה שלכם, קורס אותו אתם מעבירים בקרוב וכדומה.
דוגמאות:
• איך ההחלטה שלי לבחור בגרפיקאי המתמחה ב… חסכה לי אלפי שקלים בחודש.
• הכישלון הכי גדול שלי, הפך לייצרן כסף הכי גדול שלי בעסק.
• כל מה שרציתם לדעת על ההצלחה הראשונה שלי עם המוצר האחרון שלי.
• מכישלון להצלחה הסיפור האמיתי.

יום הסושי הבין לאומי
תוכן חמוד איתו ניתן לעבוד בבכל מיני רבדים אצלכם בעסק.
• תנו לאנשי הצוות לספר “איזה סושי הם ולמה”?
• למופרעים שבינכם צרו סטוריז באינסטגרם עם אפקטים של סושי .
• המליצו על הסושייה הכי טובה בעינכם ולמה. (הזדמנות מצוינת שוב, ליצור תוכן אותנטי)
• בעלי מסעדות? יש לכם לקוחות אשר מוכרים סושי? סומך עליכם שתצאו עם מבצעים ענקיים ואגרסיביים.

החבר/ה הכי טובה שלי.
ספרו על החבר או החברה הכי טובים שלכם, בצירוף תמונה שלכם יחד.
ספרו על הקריירה שלהם, על השילוב ועל ההכרות בינכם. תארו בקצרה איך הנושאים המשותפים בינכם, הביאו אתכם להיות כאלה חברים טובים, ובעיקר חברו את התוכן הזה עם משהו שאתם עושים היום או הולכים לקראתו.
דוגמאות: “רגע לפני סדנת הבוקר שלי, ארוחת בוקר עם החבר הכי טוב שלי. כבר 16 שנים שהוא לא מפסיק לשמוע ממני על שיווק שיווק שיווק.”

לפוסטים הקודמים של פרויקט 365 (שגם איתם ניתן לעבוד), כנסו:

פרטים לגבי סדנת הכתיבה השיווקית החדשה שלי “לכתוב טוב”  – סדנה מקוונת שתלמד אתכם לנהל תוכן שיווקי בהשקעה של לא יותר משעה ביום ניתן לקבל ממש כאן

אבי.

 

אהבתם? שתפו