איזה כיף – החל מעכשיו אין לכם תירוצים- כל יום רעיון לפוסט אדיר!

1/3 יום המחמאות – יום המחמאות הוא יום מצוין להחמיא לספק שאתם אוהבים ומעריכים,  לעובד המסור שלכם ואתם יודעים מה? אפילו לעצמכם! לא מסוגלים? לא נורא… תמיד אפשר להחמיא לקולגה שלכם באמצעות סיפור או שיתוף התוכן שלו אצלכם בנכסים.

2/3 – פוסט תחילת חודש – יכול להיות הפוסט הכי אופטימי שלנו החודש. מרץ הוא חודש מיוחד,  פורים בפתח… שלא נדבר על האביב שעוד רגע כאן. ספרו לקהל הגולשים שלכם על תחושות האביב הקרב ובא, וקצת על מה הולך להיות אצלכם החודש מבחינה עסקית.

3/3 – תכנית טלוויזיה – אחת כזו שהשפיעה את חייכם. חפשו תמונה או אפילו לינק מעניין מהרשת, וספרו מדוע התוכנית הזאת שינתה את חייכם ובאיזה אופן? במה היא דומה לכם, ואיך  דרכה גילתם את ניצני העסק שלכם ו/או את עצמכם.

4/3 – הגיע הזמן קצת לתמונת אווירה שלא באמת אומרת הרבה מבחינת תוכן– זו יכולה להיות תמונה שלכם על הספה, מול מחשב, בשקיעה, או אפילו רגע לפני שאתם סוגרים את האור במשרד. לפעמים מינימליזם פשוט עובד.

5/3 – קידמתם השבוע מישהו במשרד? הענקתם עובד מצטיין? עשיתם שינוי קיצוני בארגון?
 הקהל שלכם צריך ורוצה לדעת מזה. שתפו אותו בצורה חכמה. וודאו שאתם מעניקים את הפרטים שאתם באמת רוצים שייצאו החוצה.

6/3 – סקירה מקצועית – שניים מהדברים שאני הכי אוהב לעשות זה סקירה טכנית על מוצרים שאני רוצה לקנות וסקירה על מהלכי תוכן דיגיטליים שאני רוצה להביע עליהם את דעתי. זו יכולה להיות סקירה על מכשירי האייפון החדשים, על קולקציית הבגדים החדשה של זארה או אפילו על תוכנות האופיס שהרגע יצאו. תלוי מה המוצא או השירות שאתם מציעים.

7/3  – יום דגני בוקר – איזה דגני בוקר אתם הכי אוהבים? מתוקים, מלוחים, סיבים מלאים עם פירות, אולי הקורנפלקס הרגיל של פעם… שתפו וספרו למה. תוכן מגניב נוסף שניתן לעשות – הוא פשוט לשאול איזה דגני בוקר את/ה, או לחליפין לעשות לצוות העובדים שלכם יום דגני בוקר לתעד ולעלות לרשתות החברתיות.

8/3 – יום האישה הבינלאומי – יום חשוב ונפלא להעצים את הנשים שאיתם אתם עובדים, זה יכול להיות דרך סדנאות מיוחדות (בישול, אומנות, שוקולד), שי צנוע עם משפט מוטיבציה, קידום אג׳נדה חברתית, לתלות תמונות של נשים שעשו שינוי לאורך ההיסטוריה (במיוחד אלו שלא נכנעו לתכתיבי החברה), פרגון לאישה הכי מעוררת השראה שאתם מכירים (חוץ מאמא כמובן).  
אם בא לכם לקחת את זה צעד אחד קדימה- צרו מהלך חוצה רשת

  9/3 – שיתוף תכנית העבודה שלכם – אנחנו נמצאים לקראת סוף הרבעון של השנה.
מיני פוסט – המספר על הצבת היעדים שהצבתם לעצמכם השנה, אל מול מה שקרה בפועל, יכניס את קהל הגולשים שלכם אל תוך נבכי הפעילות שלכם ויגרום להם להתחבר אליכם. טיפ ממני – שימו בסוף הפוסט גם משפט המורה על קריאה לפעולה. כגון:

10/3 – ערכתם ישיבת צוות מוצלחת? נפגשתם עם רואי החשבון שלכם והייתה פגישה קסומה? חגגתם יום הולדת לאחד מחברי הצוות? תארו את הסיטואציה… העלו אותה לרשתות החברתיות ואל תשכחו לצרף תמונה שתמחיש את הרגע. 

11/3 – שתפו את סדר היום שלכם.

לכל אחד מאתנו כבעלי עסקים יש ריבוי משימות. בדרך כלל אנחנו לא מספיקים יותר מחמש משימות ביום (אלה אם כן  אנחנו ממש מתאמצים). כתבו אותם, ושתפו את קהל הגולשים שלכם מדוע בחרתם דווקא להתחיל ולעבוד על המשימות הללו .


12/3 – יום של ווינדוס שופיניג- יצאתם לקניות לעסק שלכם או אפילו קניות פרטיות איזה כיף אל תשכחו:

1.     לתייג

2.     לציין את מיקום החנות

3.     לתת דעה ואת סיבת הרכישה שלכם

4.     לרשום משפט קריאה לפעולה.

13/3 –המלצה על כנס או אירוע-

הולכים לאירוע שווה?  באונליין או באופן פיזי?  שוטטתם ברשת ומצאתם אירוע שמתאים מאוד להמליץ עליו לחברים שלכם ולקהל העוקבים ? זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

14.03 – סקירה טכנית- אופן  בוקס  לכל עסק שירות או מוצר  יש  מוצרים אותו הוא חייב  לעסק  זה יכול להיות מצלמה שווה  רינג או אולי מטען , מערכת הפעלה  או תוכנה שימושית.  במידה ואתם מתכוונים לרכוש אחת כזאת או שכבר רכשתם  צרו סרטון  או מאמר  קצר וספרו על החוויה אל תתביישו  לכתוב את היתרונות החסרונות והדברים האישיים  שאתם חוויתם. רוצים דוגמא בבקשה:

15/3 – יום זכויות הצרכן –  הוא יום נפלא לתת לאנשים להבין עד כמה אתם שקופים ברמת העסק שלכם או השירות אותו אתם מעניקים. מנתוני המועצה לצרכנות עולה כי כל שנה מתקבלות למועצה כ-40,000 תלונות, מהן 60%-80% לאחר בדיקה מתברר כמוצדקות (בין התלונות הללו גם תלונות של בנות ובני נוער על יחס לא הוגן שנקטו כלפיהם בעלי העסקים) דבר המחייב אותנו, הצרכנים, להיערך בצורה שונה, ומלבד הקפדה על צרכנות נבונה ואחראית, גם לרדת לשורש הבעיה: חוסר הגינות ספרו ביום זה על תועלות העסק שלכם, הזכויות, שקיפות, מדיניות העסקה, ההחזרים (במידה ויש לכם) ובכלל, כתבו מהו צרכן עבורכם. שימו לב, הפוסט צריך להיות מנוסח טוב ובצורה מקצועית שלא תגרום  לאנטגוניזם בדף.

16/3 – הדילמה  הכי גדולה שלי שהפכה אותי למי שאני היום. לכולנו היית  אחת כזאת בחיינו:  בחירת בן זוג- בחירת קורס בצבא או  מגמה בתיכון שתפו את  קהל  העוקבים בדילמה וספרו עד כמה שאתם יכולים מה בחרתם ומה היו תוצאות החבירה שלכם.

17/3 – יש המון זירות דיגיטליות. חלקן מתאימות לכם יותר וחלקן פחות. מה הכי טוב עבור העסק או השירות שלכם?  צפו: https://m.facebook.com/watch/?v=671905206773134&_rdr

18/3 –  הילוך מהיר של היום שלכם- קחו את הנייד שלכם  תעדו כל רגע  מהיום שלכם   החל  מהזרגע שאתם קמים בבוקר הישיבות שלכם  הפגישות עם הלקוחות – אימון הכושר  וכדומה..  חברו את הכל  באמצעות אפליקציית  וידאו  בנייד  ופשוט עלו את  התוצאות לרשת.


אהבתם? שתפו