תוכניות גפן של אבי סנטו ניו מדיה סקול – הזדמנות לפיתוח יזמות וחדשנות בקרב בני נוער
בית ספר אבי סנטו ניו מדיה סקול מציע תוכניות גפן המאושרות על ידי משרד החינוך.

התוכניות מעניקות לבני נוער הזדמנות ייחודית לפתח יוזמות חדשניות ופרויקטים קהילתיים בתחומים כמו חינוך, רווחה וסביבה.
באמצעות הכשרה מעשית וליווי צמוד, התלמידים רוכשים מיומנויות יזמיות, ניהוליות וטכנולוגיות, המסייעות להם להוביל שינוי חברתי משמעותי. התוכניות מעודדות חשיבה יצירתית, פתרון בעיות ויצירת קשרים קהילתיים, מה שמכין את הבוגרים להצלחה בעולם העבודה והחברה.
הורים, מנהלים וגורמים נוספים המחפשים הזדמנויות ייחודיות לפיתוח מנהיגות ויזמות בקרב בני נוער, מוזמנים להתעניין בתוכניות המוצעות על ידי אבי סנטו ניו מדיה סקול ובשיתוף פיתה מרקטיניג, החברה לפיתוח קהילות

רשימת ההדרכות והסדנאות:

פותחים דלת לעתיד עם סדנת בינה מלאכותית

מספר תוכנית: 39781

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

סדנה זו מציעה הזדמנות ייחודית להעמקה בעולם המרתק של הבינה המלאכותית. המשתתפים יזכו לחשיפה מעמיקה למושגי ה-AI ולצבור ניסיון מעשי באמצעות בניית מודלים משלהם. באמצעות דוגמאות ותיאורי מקרה אמיתיים, המשתתפים יגלו כיצד הבינה המלאכותית משפיעה על התעשיות השונות ומעצבת את העתיד שלנו. נוסף על ההיבטים הטכנולוגיים, הסדנה תתייחס גם לשאלות אתיות וחברתיות סביב השימוש ב-AI, מה שיוסיף עומק והבנה לנושא.

סדנת צילום באמצעות הסמארטפון

מספר תוכנית: 39701

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

בעידן הדיגיטלי, הטלפון החכם הפך לכלי מרכזי ליצירה ושיתוף תוכן. סדנה זו תספק למשתתפים סביבה בטוחה ומעניינת לחקירת אמנות הצילום באמצעות הסמארטפון. המשתתפים יפתחו מיומנויות חשובות כמו התבוננות, קומפוזיציה וחשיבה יצירתית. הם יגלו לא רק כיצד ליצור תמונות מרשימות, אלא גם את השמחה והביטוי העצמי שטמון בצילום. בנוסף, הם יקבלו הבנה מעמיקה של כוחו של הסיפור החזותי ויפתחו את יכולתם לתקשר את רעיונותיהם ביעילות.

קאנבה: סדנת עיצוב דיגיטלי

מספר תוכנית: 39712

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

תוכנת Canva חוללה מהפיכה בעולם העיצוב הדיגיטלי, מאפשרת ליצור מגוון רחב של תכנים כמו סרטונים, תמונות ומצגות, ללא צורך בידע גרפי מקדים. סדנה זו תעניק למשתתפים הזדמנות להכיר לעומק את הכלים והפונקציונליות של התוכנה. הם ילמדו כיצד להשתמש ביעילות בCanva, חוסכים זמן ואנרגיה, ומגלים את הפוטנציאל הרב של העיצוב הדיגיטלי. הסדנה מתאימה למי שמעוניינים לרכוש מיומנות זו, ללא צורך בהכשרה קודמת בתחום העיצוב.

סדנת כתיבה שיווקית: הכלי החדש שלך להצלחה

מספר תוכנית: 39997

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

כתיבה שיווקית הפכה לכלי חשוב בעולם העסקים, האקדמיה והחברה בכלל. סדנה זו תאפשר למשתתפים להיחשף לתחום זה בשלב מוקדם, ולרכוש את הידע והמיומנויות הנדרשים להצלחה. המשתתפים ילמדו כיצד ליצור טקסטים שיבלטו ויזכרו בסביבה המידע הרוויה שבה אנו חיים כיום. זוהי הזדמנות נהדרת עבור המשתתפים ללמוד על תחום מבוקש וחשוב, ולהתנסות בכתיבה שיווקית מעשית, אשר תסייע להם להצליח בעולם התעסוקה, במוסדות להשכלה גבוהה ובחיים בכלל.

סדנת יוטיוב

מספר תוכנית: 39790

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

סדנה זו מספקת הזדמנות ייחודית למי שמעוניינים ללמוד כיצד ליצור סרטונים מוצלחים ביוטיוב.

המשתתפים ירכשו את הידע והכלים הדרושים להצלחה בתחום השיווק והקידום בפלטפורמה זו. בסדנה יילמדו יסודות השיווק באינטרנט, עקרונות היצירה של סרטונים איכותיים, וכן אסטרטגיות קידום אפקטיביות כדי להגיע לקהל גדול יותר. הפורמט המשלב הרצאות עיוניות ותרגילים מעשיים יאפשר למשתתפים לרכוש ידע תיאורטי ולתרגל אותו באופן מעשי.

ניהול פרסום ממומן בפייסבוק

מספר תוכנית: 39783

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

בעידן הדיגיטלי, הפרסום הממומן בפייסבוק הפך לכלי חיוני לשיווק ובניית נוכחות מקוונת. סדנה זו מציעה למשתתפים את הידע והכלים המעשיים להתמודד עם מערכת הפרסום המורכבת של פייסבוק. המשתתפים ילמדו כיצד להשתמש באופן יעיל במערכת הפרסום, להגיע לקהל היעד המבוקש, ולבנות קשר משמעותי עם הקהילה הדיגיטלית. בין אם מדובר באדם פרטי, עסק או ארגון, הסדנה תעניק למשתתפים את ההזדמנות להציג את הסיפור שלהם, לבנות קשרים ולהשפיע בצורה מדויקת ויעילה.

סדנת טיקטוק

מספר תוכנית: 39782

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

TikTok הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה חדשנית ומשפיעה בעולם המדיה החברתית. סדנה זו מאפשרת למשתתפים להתנסות בחקירה ויצירה של תכנים באמצעות הפלטפורמה הייחודית הזו. המשתתפים יחשפו לאופן שבו פלטפורמות המדיה החברתית מעצבות את דרכי התקשורת, ביטוי העצמי וחלוקת הרעיונות בעידן הדיגיטלי. המטרה היא לצייד את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי לנווט ולנצל את הפלטפורמות האלה באופן אחראי ויצירתי.

סדנת מנהיגות קהילתית חיובית

מספר תוכנית: 40960

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

סדנה זו מקנה למשתתפים את הידע והכלים להקמה וניהול של קהילות דיגיטליות משמעותיות ופורחות. הדגש יהיה על פיתוח מנהיגות קהילתית חיובית, תוך דגש על שיתוף פעולה ויצירתיות. המשתתפים ילמדו כיצד ליצור ולנהל קהילה דיגיטלית, כיצד לפתח מנהיגות קבוצתית ולגבש קהילה משמעותית במרחב המקוון. הסדנה מתאימה למשתתפים מכל גילאי, וכוללת מגוון של פעילויות וחומרים אינטראקטיביים הסדנה בשיתוף פיתה מרקטינג החברה לפיתוח קהילות.

קהילה דיגיטלית: בית הספר כמרכז קהילתי סדנה למורים

מספר תוכנית: 40951

למידע נוסף ותיאום פגישת איפיון בית הספר שלכם השאירו פרטים:

סדנה זו מכוונת להכשיר מורים ומנהלים בפיתוח קהילה ממשית, תוך שימוש נכון בכלים הדיגיטליים. המטרה היא להפוך את בית הספר למרכז קהילתי דיגיטלי משמעותי עבור תלמידים, מורים והורים. המשתתפים ילמדו כיצד ליצור אווירה קהילתית באמצעות כלים טכנולוגיים, כיצד להשתמש בטכנולוגיה לתמיכה בקהילה, ואיך להוביל קהילה באופן שיתמוך באינטרסים של בית הספר ובמעמדו הציבורי. זוהי גישה חשובה לחיזוק הקשרים בין בית הספר, התלמידים והקהילה המקומית.

צוות המרצים:

אבי סנטו: עוסק בתחום הייעוץ והמדיה החברתית למעלה מ-20 שנה. בין לקוחותיו נמנים פוליטיקאים, חברות הייטק חנויות איקומרס בינלאומיות ופרסונות מתחום התרבות והבידור הישראלי. מרצה ומשמש כמנהל האקדמי בקורס לשיווק לבני נוער בטכניון ובמכללות נבחרות ברחבי הארץ. חברת הייעוץ וההדרכה של אבי ליוותה במהלך השנים מאות בעלי עסקים ואנשים פרטיים וסייעה להם לפרוץ ברשת. בשנה האחרונה אבי סנטו ניו מדיה סקול מרכז ההדרכה של אבי שם לעצמו למטרה להנגיש את עולמות הבינה המלאכתותית לדור הצעיר בישראל ולדור המבוגר מתוך הבנה לצורך העתידי של תחום זה.

ינון אדלר

הסיפור שלנו, של העסק שלנו, של העשייה שלנו – הוא כמו מפתח.

אם נסובב אותו נכון – הדלתות ייפתחו. מאז שאני זוכר את עצמי כתיבה גרמה לי להתרגשות. היכולת להפוך מילה כתובה למשהו מוחשי, חי ובועט היא עוצמתית.
מדיי יום אנו נחשפים למאות מסרים ולכמות עצומה של מידע מה שדורש מאיתנו לבצע כל הזמן “עדכון גרסה” כדי להישאר רלוונטיים. היום יותר מתמיד אנחנו חייבים לחדד את המסר שלנו כך שיחדור אל קהל היעד שלנו, יסקרן ויפגע בדיוק ברגש שיניע אותו לפעולה. בעידן הדיגיטלי אנו חשופים לאלפי מסרים בכל רגע נתון וכדי לבלוט ולהיות זכירים חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון.
זה מה שאני עושה למעלה מ-15 שנים מאז שפתחתי את החברה שלי לשיווק דיגיטלי ויצירת תוכן, לאחר ששימשתי כיועץ תקשורת של ח”כ יצחק הרצוג בהיותו שר רווחה ושל מגוון חברי כנסת ומובילי דעה. בשנים האחרונות אני מייעץ ומלווה חברות וארגונים מובילים במשק, מופעי תרבות, עמותות, ידוענים ומובילי דעה במטרה להעביר להם את יסודות יצירת התוכן שסובב אותנו היום בכל רגע נתון והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי.

אימרי קלמן:

“מאז ומתמיד העסיקו אותי קהילות ופעלתי כדי לפתח אותן, לגבש אותן ולעצב אותן. הזיכרון המוקדם ביותר שיש לי מבית הספר הוא כאשר גישרתי בין ילדים שאיימו להוביל חרם זה על זה, בשירות הצבאי הקפדתי ליצור שפה שיווקית לכל מסגרת בה שירתי, כדי להגביר את גאווה היחידה, ובפרק הקריירה הראשון שלי הקמתי חמישה עסקים שהפכו לנכסים קהילתיים בתל אביב והתנדבתי בשלוש מסגרות שונות בקהילה הגאה. אלא שלאורך כל השנים האלה, לא ידעתי שמה שאני עושה הוא לפתח קהילות. לא הייתה מגמה כזו בתיכון ולא היה תואר כזה באוניברסיטה. לכן, בשנים האחרונות, החלטתי להקדיש את זמני ומרצי למחקר וביסוס של המקצוע הזה בישראל. פיתה-מרקטינג היא חברה שהוקמה במטרה לסייע לגופים ועסקים לפתח קהילות ולהפיץ את הידע המקצועי, המבוסס על ניסיון רב אשר תורגם למודלים ייחודיים שפיתחנו. אנחנו מאמינים שחברה בה אנשים מודעים יותר לקהילות שלהם, ונושאים כלים רבים יותר להתמודדות עם אתגרים קהילתיים, היא חברה בריאה יותר. אנחנו רואים בכניסה למערכת החינוך כשליחות ראשונה במעלה.”

פשוש מורג

“גדלתי בתוך קהילה – הכרתי את כולם וכולם הכירו אותי. ידעתי שבכל בית שבו אדפוק בדלת – אתקבל בברכה, יציעו לי עזרה, עוגיה וכנראה גם מיץ פטל.
בגיל 18 הייתה הפעם הראשונה שיצאתי מהכפר – התנדבתי בשנת שירות בדרום, שירתתי בתפקידי הדרכה וחינוך בצפון, טיילתי במדינות רחוקות, למדתי בירושלים ובשנים האחרונות התגוררתי כמעט בכל שכונה בתל אביב-יפו.
כמו השם שלי – אני ציפור – נודדת ועוברת ממקום למקום, כל הזמן.
הטבע שלי הוא לייצר קהילה בכל מרחב אליו מגיעה – לחבר בין אנשים, למקסם את היכולות של כל אחד ולחזק את העשייה המשותפת.
ב-6 שנים האחרונות הפכתי את זה למקצוע – ליווי ופיתוח של קהילות, יצירת אסטרטגיה שיווקית עבור יעדים בעולם, פרויקטים עירוניים ועסקים באמצעות פיתוח קהילה”.

איתי מרשל:

יועץ שיווק דיגיטלי ומשפיען רשת: עוסק בשיווק בזירת הטיקטוק מרגע כניסת הפלטפורמה לשוק העסקי ועבד עם המותגים הגדולים בארץ ביניהם סמסונג, רשת 13 וגולדה.
הביא תוצאות מוכחות בהגדלת כמות העוקבים והחשיפות האורגניות באמצעות יצירת תוכן איכותי.
יוצר תוכן ברשת ועמוד הטיקטוק שלו הגיע למעל 100,000 עוקבים תוך חצי שנה מרגע שפתח את העמוד.

זיו גליצקי:
יזם דיגיטל, חי ונושם אנשים ויצירת תוכן ויראלי וסוחף. מומחה בפסיכולוגיה האנושית והעברת מסרים דרך וידאו שזה הכלי מספר אחד היום לשיווק במדיה החברתית. אסטרטג תוכן לבעלי עסקים.
בנוסף, מעל לשנה וחצי בעולמות הבינה המלאכותית – מייעץ לפרטיים ועסקים איך להטמיע את הבינה המלאכותית בחיים האישיים והעסקיים בצורה שתחסוך להם זמן, כסף ועובדים ותייעל אותם במאות אחוזים בכל התהליכים היומיומיים. תוך חודשיים הגיע עם חשבון הטיקטוק מ-0 ל-10.5K עוקבים וחשיפה למיליוני אנשים בתכנים שהוציא. בעלים של קהילת פייסבוק עם 4,000 חברים.
בעלים של חברת התוכנה GoHybrid שמפתחת אפליקציות לפלטפורמת איקומרס בין-לאומית גדולה מאוד.

אהבתם? שתפו