המדריך האולטימטיבי לפתיחת חשבון לינקדאין

ביום שפתחתי את העסק שלי אי שם ב 2013 פתחתי גם חשבון ברשת העסקית הכי חשובה בעולם.

LinkedIn הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך להתחבר לאחרים, לשפר את הנוכחות המקצועית שלך ולנהל את הקריירה שלך.

אבל מה זה בעצם לינקדאין, למה זה חשוב ומי משתמש בה?

אז.. על מה אנחנו מדברים:

לינקדאין הוא אתר רשת חברתית שתוכנן במיוחד עבור הקהילה העסקית. הוא הושק ב-2003 ומאז גדל ל -700 מיליון משתמשים ביותר מ-200 מדינות. בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, לינקדאין מתמקדת ברשתות מקצועיות ופיתוח קריירה. אתה יכול להשתמש בלינקדאין כדי להציג את קורות החיים שלך, לחפש משרות ולשפר את המוניטין המקצועי שלך על ידי פרסום עדכונים ואינטראקציה עם אנשי מקצוע אחרים.


למה לינקדאין חשובה?
לינקדאין חשובה מכיוון שהיא מאפשרת לך ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים, ללמוד ממומחים בתחומך ולמצוא הזדמנויות עבודה. זוהי דרך מצוינת להישאר מעודכן בחדשות התעשייה, ללמוד מיומנויות חדשות ולהתחבר למעסיקים או לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, פרופיל לינקדאין מקצועי יכול לעזור לך לעשות רושם טוב כשאנשים מחפשים את השם שלך בגוגל.

מה כל כך חשוב בה?

לינקדאין משמשת מגוון רחב של אנשים, החל מבוגרים טריים המחפשים את העבודה הראשונה שלהם ועד לאנשי מקצוע ותיקים שרוצים להרחיב את הרשת שלהם.

הוא משמש גם עסקים המעוניינים לגייס כישרונות חדשים, לשווק את המוצרים או השירותים שלהם ולבנות את המותג שלהם. למעשה, לפי לינקדאין, 90% מהמגייסים משתמשים בפלטפורמה באופן קבוע.

מאיפה מתחילים:

לינקדאין היא כלי רב עוצמה לאנשי מקצוע המעוניינים ליצור רשת, למצוא הזדמנויות עבודה או לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם. אבל לפני שתוכל להתחיל להתחבר לאחרים, עליך ליצור חשבון LinkedIn משלך. הנה מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתחיל.

בשלב הראשון הקמת חשבון:

הקמת חשבון LinkedIn היא תהליך פשוט.

תצטרך לספק מידע בסיסי על עצמך, כולל שם משתמש, סיסמה וכתובת דואר אלקטרוני. בואו נפרט כל שלב:
בחירת שם משתמש: שם המשתמש שלך הוא האופן שבו תזוהה בלינקדאין.

עדיף להשתמש בשם האמיתי שלך אם הוא זמין. זה מקל על אנשים שמכירים אותך למצוא ולהתחבר אליך. אם שמך כבר תפוס, נסה להוסיף את האותיות האמצעיות או מספר. זכור, שם המשתמש שלך צריך להיות מקצועי ומתאים לאתר רשת עסקי.

הגדרת סיסמה: הסיסמה שלך היא חלק מרכזי בשמירה על אבטחת החשבון שלך. זה צריך להיות משהו שקל לך לזכור, אבל קשה לאחרים לנחש. לינקדאין ממליצה להשתמש בשילוב של אותיות, מספרים וסמלים. הימנע משימוש בסיסמאות נפוצות כמו “סיסמה” או “123456”.

הזנת כתובת הדוא”ל שלך: תצטרך לספק כתובת דוא”ל חוקית כדי ליצור את חשבון LinkedIn שלך. זה המקום שבו לינקדאין תשלח הודעות ועדכונים חשובים. הקפד להשתמש בכתובת דוא”ל שאתה בודק באופן קבוע.
לאחר שהזנת מידע זה, תוכל ללחוץ על כפתור “הצטרף עכשיו” כדי ליצור את חשבונך. מזל טוב, עכשיו אתה חלק מקהילת LinkedIn!

זכור, חשבון הלינקדאין שלך הוא שיקוף של הזהות המקצועית שלך. ודא שהמידע שאתה מספק מדויק ועדכני. עכשיו כשיש לך חשבון, אתה יכול להתחיל להתחבר לאחרים ולשפר את הנוכחות המקוונת שלך.

הגדרת פרופיל הלינקדאין שלך

לאחר שיצרת את חשבון LinkedIn שלך, השלב הבא הוא להגדיר את הפרופיל שלך. פרופיל לינקדאין מעוצב היטב יכול לעשות הבדל משמעותי במסע המקצועי שלך.

בואו נבדוק כיצד לעשות זאת ביעילות.
כתיבת כותרת ותיאור
הכותרת והתיאור שלך הם הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם מבקרים בפרופיל שלך. הם צריכים להיות ברורים, תמציתיים, ולהדגיש את הזהות המקצועית שלך. הכותרת צריכה לסכם את התפקיד הנוכחי או את תחום ההתמחות שלך. התיאור, לעומת זאת, הוא ההזדמנות שלך לספק סקירה מפורטת יותר של החוויות והשאיפות המקצועיות שלך.
הוספת תמונת פרופיל ותמונת רקע
תמונה שווה אלף מילים. תמונת הפרופיל שלך צריכה להיות צילום ראש מקצועי, בעוד שתמונת הרקע יכולה לשקף את התעשייה, התשוקה או האישיות שלך. לפי לינקדאין , פרופילים עם תמונות מקבלים פי 21 יותר צפיות ופי 9 יותר בקשות חיבור.
פירוט הכישורים והניסיון שלך
זה הקטע שבו אתה מציג את היכולות וההישגים שלך. רשום את כל הכישורים והחוויות הרלוונטיים, החל מהאחרונים ביותר. זכור לכלול את כל הסמכות או קורסים שסיימת. זה יעזור למעסיקים או לשותפים פוטנציאליים להבין את הכישורים והמומחיות שלך.

הגדרת פרופיל הלינקדאין שלך היא כמו יצירת המותג המקצועי שלך. זו ההזדמנות שלך להציג בפני העולם את הכישורים, החוויות והשאיפות שלך. אז, קח את הזמן שלך ותגרום לזה לספור!

חיבור עם אחרים בלינקדאין

אחד המאפיינים המרכזיים של לינקדאין הוא היכולת להתחבר לאנשי מקצוע אחרים. זה יכול לעזור לך להגדיל את הרשת שלך, למצוא הזדמנויות חדשות וללמוד מאחרים בתחומך. בוא נחקור איך אתה יכול להוסיף אנשי קשר בלינקדאין.

הוספת אנשי קשר

הוספת אנשי קשר בלינקדאין היא תהליך פשוט. אתה יכול למצוא אנשים שאתה כבר מכיר או להזמין אנשים חדשים להתחבר. בואו נפרק כל שלב.
מציאת אנשים שאתה מכיר
ללינקדאין יש תכונת חיפוש רבת עוצמה המאפשרת לך למצוא אנשים לפי שמם, תפקידם, החברה או בית הספר שלהם. כדי להשתמש בתכונה זו, פשוט הקלד את שמו של האדם בשורת החיפוש בחלק העליון של דף הבית של LinkedIn. אתה יכול גם להשתמש בתכונה ‘הרשת שלי’ כדי למצוא אנשים שאתה עשוי להכיר.
מזמין אנשים להתחבר
לאחר שמצאת מישהו שאתה רוצה להתחבר אליו, תוכל לשלוח לו בקשת חיבור. כדי לעשות זאת, בקר בפרופיל שלהם ולחץ על כפתור ‘התחבר’. מומלץ לכלול הודעה מותאמת אישית בבקשה שלך, המסבירה מדוע אתה רוצה להתחבר. זה יכול להגדיל את הסיכוי שבקשתך תתקבל.

זכרו, לינקדאין היא רשת מקצועית, לכן חשוב לשמור על גוון מקצועי באינטראקציות שלכם. נטוורקינג שמח!

הצטרפות לקבוצות

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחבר לאחרים בלינקדאין היא הצטרפות לקבוצות. קבוצות הן מקום מצוין לפגוש אנשים שחולקים את תחומי העניין שלך או עובדים בתעשייה שלך. בואו נדבר על איך למצוא את הקבוצות האלה ואיך להשתתף בדיונים שלהן.
מחפש קבוצות רלוונטיות
ללינקדאין יש אלפי קבוצות המכסות מגוון רחב של נושאים. כדי למצוא קבוצה שמתאימה לתחומי העניין שלך, אתה יכול להשתמש בסרגל החיפוש בחלק העליון של דף הבית שלך בלינקדאין. הקלד מילות מפתח שרלוונטיות לענף או לתחומי העניין שלך. לדוגמה, אם אתה מעצב גרפי, תוכל לחפש “קבוצות עיצוב גרפי”.

לאחר שמצאת קבוצה שנראית מעניינת, לחץ עליה למידע נוסף. ניתן לראות את תיאור הקבוצה, מספר החברים וחלק מהדיונים האחרונים. זה יעזור לך להחליט אם הקבוצה מתאימה לך. אם כן, לחץ על כפתור ‘הצטרף’ כדי להיות חבר.
השתתפות בדיונים קבוצתיים
לאחר שהצטרפת לקבוצה, הגיע הזמן להתחיל להשתתף בדיונים. זוהי דרך מצוינת לחלוק את הידע שלך, ללמוד מאחרים וליצור קשרים חדשים. כדי להתחיל דיון, לחץ על כפתור ‘התחל שיחה’. אתה יכול לשאול שאלה, לשתף מאמר או לכתוב תגובה.

זכור להיות מכבד ומקצועי בדיונים שלך. לינקדאין היא רשת מקצועית, לכן חשוב לשמור על תגובות ופוסטים מקצועיים. כמו כן, זכרו לבדוק את חוקי הקבוצה לפני הפרסום. לקבוצות מסוימות יש כללים ספציפיים לגבי מה ניתן לפרסם.

הצטרפות לקבוצות והשתתפות בדיונים היא דרך מצוינת להפיק את המרב מהחוויה שלך בלינקדאין. אז למה שלא תתחיל לחפש קבוצות עוד היום?

שיפור הנוכחות שלך בלינקדאין

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את הנוכחות שלך בלינקדאין היא על ידי פרסום פוסטים. זה לא רק עוזר לך להישאר פעיל בפלטפורמה אלא גם מאפשר לך לשתף את המחשבות, התובנות והמומחיות שלך עם הרשת שלך. בואו נעמיק בהיבטים המרכזיים של פרסום פוסטים בלינקדאין.

פרסום פוסטים

פרסום פוסטים בלינקדאין כולל שלושה שלבים מרכזיים: יצירת תוכן מרתק, שימוש בהאשטאגים ואינטראקציה עם הערות. הבה נדון בכל אחד מאלה בפירוט.
יצירת תוכן מרתק
יצירת תוכן מרתק היא הצעד הראשון לקראת פרסום פוסט מוצלח בלינקדאין. התוכן צריך להיות רלוונטי, אינפורמטיבי ומעניין לקהל שלך. לפי ויקיפדיה , פוסטים עם מסר ברור וסיפור משכנע נוטים לקבל יותר מעורבות. נסה לכלול דוגמאות מהחיים האמיתיים, מקרי מקרים ונתונים כדי לתמוך בנקודות שלך. כמו כן, זכור לשמור על השפה שלך פשוטה וברורה כדי להבטיח קריאה ברמה 5-6.
שימוש בהתאגידים
Hashtags הם כלי רב עוצמה להגברת הנראות של הפוסטים שלך בלינקדאין. הם עוזרים לסווג את התוכן שלך ולהפוך אותו לגילוי למשתמשים שמתעניינים בנושאים אלה. לפי מחקר, פוסטים עם האשטאג אחד לפחות מקבלים 29% יותר מעורבות. עם זאת, חשוב לא להשתמש יתר על המידה בהאשטאגים. כלל אצבע טוב הוא להשתמש ב-3-5 האשטאגים רלוונטיים לכל פוסט.
אינטראקציה עם הערות
אינטראקציה עם תגובות על הפוסטים שלך היא דרך מצוינת לתקשר עם הקהל שלך ולבנות מערכות יחסים. תגובה לתגובות מראה שאתה מעריך את דעות הקהל שלך ופתוחה לדיונים. זה גם מעודד יותר אנשים להגיב על הפוסטים שלך, ומגביר את המעורבות. זכור, לינקדאין היא רשת מקצועית, אז תמיד שמרו על טון מקצועי בעת אינטראקציה עם הערות.

פרסום פוסטים בלינקדאין הוא דרך רבת עוצמה לשפר את הנוכחות שלך בפלטפורמה. על ידי יצירת תוכן מרתק, שימוש מושכל בהאשטאגים ואינטראקציה עם הערות, אתה יכול להגביר את הנראות שלך, לעסוק בקהל שלך ולבסס את עצמך כמוביל מחשבה בתחומך.

שיווק בלינקדאין

לינקדאין היא יותר מסתם פלטפורמה למחפשי עבודה. זהו כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלהם, לבנות את המותג שלהם ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים. בואו נצלול לאופן שבו תוכלו להשתמש בלינקדאין לשיווק.
קידום חשבונך
יצירת חשבון LinkedIn היא רק הצעד הראשון.

כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה הזו, עליך לקדם את חשבונך באופן פעיל. זה יכול להיעשות בכמה דרכים. לדוגמה, אתה יכול לכלול קישור לפרופיל הלינקדאין שלך באתר האינטרנט שלך, חתימת דוא”ל ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. פרסום קבוע של תוכן מרתק והשתתפות בדיונים רלוונטיים יכולים גם לעזור להגביר את הנראות שלך בלינקדאין.

על פי דיווח בוויקיפדיה , משתמשים המפרסמים מדי שבוע רואים עלייה פי 2 בצפיות בפרופיל.
שימוש בלינקדאין לעסקים
לינקדאין מציעה מגוון תכונות שעסקים יכולים למנף לצמיחה. לדוגמה, דפי לינקדאין מאפשרים לעסקים לשתף עדכונים, לפרסם משרות פנויות וליצור קשר עם עוקבים. הפלטפורמה מציעה גם מקור עשיר של תובנות תעשייתיות וקשרים מקצועיים שיכולים להיות בעלי ערך רב לצמיחה עסקית. מחקר בויקיפדיה מצא ש-80% מהלידים B2B מגיעים מלינקדאין, מה שהופך אותו לכלי חיוני לעסקים.
פרסום בלינקדאין
פלטפורמת הפרסום של לינקדאין מציעה הזדמנות ייחודית להגיע לקהל מקצועי. עם מודעות לינקדאין, אתה יכול למקד למשתמשים על סמך שם העבודה, התעשייה, גודל החברה ועוד. רמת מיקוד זו יכולה לעזור להבטיח שהמודעות שלך יגיעו לאנשים הנכונים. לפי ויקיפדיה , הכנסותיה מפרסומות של לינקדאין הגיעו ל-2.58 מיליארד דולר ב-2020, מה שהדגיש את הפוטנציאל של הפלטפורמה עבור מפרסמים.

על ידי קידום יעיל של חשבונך, שימוש בתכונות העסקיות של לינקדאין ומינוף פלטפורמת הפרסום שלה, תוכל לשפר משמעותית את מאמצי השיווק שלך בלינקדאין. זכרו, הצלחה בלינקדאין לא מתרחשת בן לילה. זה דורש מאמץ עקבי, תכנון אסטרטגי ונכונות לעסוק בקהל שלך.

ניהול חשבון הלינקדאין שלך

ניהול יעיל של חשבון LinkedIn שלך יכול לשפר משמעותית את התדמית המקצועית והזדמנויות הרשת שלך. היבט חשוב אחד בניהול חשבון הלינקדאין שלך הוא קישורו לחשבונות אחרים.

זה לא רק מייעל את ניהול המדיה החברתית שלך אלא גם מרחיב את טווח ההגעה המקצועי שלך.

קישור חשבונות אחרים

LinkedIn מספקת את האפשרות לקשר את חשבונך לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית ולחשבון הדואר האלקטרוני שלך. זה יכול להקל על שיתוף תוכן בין פלטפורמות ולעדכן את אנשי הקשר שלך.
חיבור לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית
קישור חשבון LinkedIn שלך לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם יכול לעזור לך לשמור על תדמית מקצועית עקבית ברחבי האינטרנט. זה גם יכול להקל על שיתוף הפוסטים שלך בלינקדאין בפלטפורמות אלה, ולהגדיל את הנראות והטווח שלך. כדי לקשר את חשבון LinkedIn שלך לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, נווט אל הקטע ‘הגדרות ופרטיות’ בחשבון LinkedIn שלך, ולאחר מכן בחר ‘העדפות חשבון’ ובחר ‘חיבורים חברתיים, דואר אלקטרוני ונייד’.
קישור חשבון הדוא”ל שלך
קישור חשבון הדוא”ל שלך לפרופיל LinkedIn שלך יכול לעזור לך להישאר מעודכן בהודעות חשובות, כמו בקשות חיבור או הודעות ממעסיקים פוטנציאליים. זה גם יכול להקל על ייבוא אנשי הקשר שלך מחשבון הדוא”ל שלך לרשת הלינקדאין שלך. כדי לקשר את חשבון הדוא”ל שלך, עבור לקטע ‘הגדרות ופרטיות’, ולאחר מכן בחר ‘העדפות חשבון’ ובחר ‘שנה כתובות דוא”ל’.

זכור, ניהול חשבון LinkedIn שלך כרוך ביעילות יותר מסתם קישור חשבונות אחרים. זה גם על עדכון קבוע של הפרופיל שלך, מעורבות עם הקשרים שלך ושיתוף תוכן בעל ערך. לכן, ודא שאתה מפיק את המרב מכל התכונות שיש ללינקדאין להציע.

הגדרות פרטיות

כשמדובר בשימוש בלינקדאין, חשוב להבין כיצד לנהל את הגדרות הפרטיות שלך. זה יכול לעזור לך לשלוט מי רואה את המידע שלך וכיצד אתה מתקשר עם אחרים בפלטפורמה. בואו נצלול לשני היבטים מרכזיים של הגדרות פרטיות: הגדרת הפרופיל שלך לפרטי וניהול מי יכול לראות את הקשרים שלך.
הגדרת הפרופיל שלך לפרטי
הגדרת פרופיל LinkedIn שלך לפרטי פירושה שרק הקשרים שלך יכולים לראות את הפרופיל המלא שלך. זה יכול להיות שימושי אם אתה רוצה להגביל מי יכול לראות את המידע שלך. כך תוכל לעשות זאת:
לחץ על תמונת הפרופיל שלך בחלק העליון של דף הבית שלך בלינקדאין. בחר ‘הגדרות ופרטיות’ מהתפריט הנפתח. תחת הכרטיסייה ‘פרטיות’, מצא את הקטע ‘פרטיות פרופיל’. שנה את ‘ערוך את הפרופיל הציבורי שלך’ ל’פרטי’.
זכור, הגדרת הפרופיל שלך לפרטי עלולה להגביל את הזדמנויות הרשת שלך, מכיוון שאנשים שאינם מחוברים אליך לא יוכלו לראות את הפרופיל המלא שלך.


ניהול מי יכול לראות את הקשרים שלך
לינקדאין מאפשרת לך לשלוט מי יכול לראות את הקשרים שלך. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם אתה רוצה לשמור על פרטיות הרשת המקצועית שלך. כך תוכל לנהל את ההגדרה הזו:
לחץ על תמונת הפרופיל שלך בחלק העליון של דף הבית שלך בלינקדאין. בחר ‘הגדרות ופרטיות’ מהתפריט הנפתח. בכרטיסייה ‘פרטיות’, מצא את הקטע ‘מי יכול לראות את הקשרים שלך’. בחר את האפשרות המתאימה לצרכים שלך.
זכור, אם תבחר להסתיר את הקשרים שלך, לא תוכל לראות גם את הרשתות של הקשרים שלך.

ניהול הגדרות הפרטיות שלך בלינקדאין יכול לעזור לך לשמור על איזון בין רשת ופרטיות. הכל על מציאת מה שהכי מתאים לך ולמטרות המקצועיות שלך.

כיסיתי הרבה קרקע במדריך זה, מהיסודות של הגדרת חשבון LinkedIn שלך ועד לשיפור הנוכחות המקוונת שלך וניהול חשבונך בצורה יעילה.

למדנו כי לינקדאין היא כלי רב עוצמה ליצירת רשתות וצמיחה מקצועית. זוהי פלטפורמה שבה אתה יכול להציג את כישוריך, להתחבר לאנשי מקצוע בעלי דעות דומות, ואפילו למצוא את הזדמנות העבודה הבאה שלך. זכור, המפתח להצלחה בלינקדאין הוא להיות פעיל, לתקשר עם אחרים ולשמור על הפרופיל שלך מעודכן. מחשבות ועצות אחרונות: לינקדאין היא יותר מסתם אתר רשת חברתית; זוהי פלטפורמה שיכולה לפתוח דלתות להזדמנויות חדשות אם משתמשים בה נכון. כעצה אחרונה, תמיד היו מקצועיים ומכבדים באינטראקציות שלכם בלינקדאין. ההתנהגות המקוונת שלך היא השתקפות של המותג האישי שלך. וזכרו, בניית רשת חזקה דורשת זמן ומאמץ, אז היו סבלניים ומתמידים. לחץ כאן כדי ללמוד עוד על LinkedIn והתכונות שלה.

בהצלחה במסע שלך בלינקדאין! אנחנו עדיין לא חברים בלינקדאין? מוזמנים להכנס ללינקדאין שלי

למאמרים נוספים>>

אהבתם? שתפו