כמה פעמים עברתם על פרופיל עסקי בריפרוף והדבר היחידי שזכרתם ממנו היה מה אותו עסק מוכר או מציע.

כמה פעמים לא זכרתם בכלל מה אותה פרסונה נחמדה שאתם נתקלים בה כל כמה ימים מוכרת בכלל. על חשיבות הביו בפרופיל האינסטגרם וכללי הברזל שכל עסק חייב לאמץ בסרטון הבא:

תמלול הסרטון:

“כשאנחנו פותחים דף אינסטגרם עסקי חדש, או כשאנחנו רוצים לשפר את הדף העסקי הקיים יש דברים שחשוב להקפיד עליהם: תמונת הפרופיל – לא לשים בתמונת הפרופיל לוגו, או תמונה שלכם עם מישהו אחר. התמונה צריכה להיות שלכם על רקע נקי לבן או מצבע אחר. ודאו שהתמונה מביעה את מי שאתם ומה שאתם.  בביו הביעו כמה שאפשר את מה שאתם עושים ואיך שאתם עושים את זה. לדוגמה, אני יכול לרשום “Hair styling and make up”  ולהוסיף את מספר הטלפון שלי והכתובת, או שאני יכול לרשום “מעצב שיער ומאפר, לתיק העבודה לחץ/י כאן”, או “מאפרת מתמחה באיפור לילה, לתיאום פגישות לחץ/י כאן”.

תנסו להבין מי אתם, מה אתם ומה אתם רוצים שיקרה. חשוב לדעת שבאינסטגרם יש רק מקום אחד לכל משתמש עם פחות מעשרת אלפים עוקבים לשים בו קישור לחיץ.

לפני שתרשמו את הקישור, חשבו טוב איזה קישור אתם רוצים לשים שם – האם תרצו לשים שם קישור לאתר שלכם, לערוץ היוטיוב שלכם או לתיק עבודות שלכם? חשבו היטב, כי אין יותר מרושם ראשוני של השניות הראשונות.

אבי.

אהבתם? שתפו