בשנה האחרונה פייסבוק שחררה למנהלי הדפים אופציה נהדרת,המעניקה לנו מנהלי הדפים את היכולת לפרסם כל משרה שנרצה בפייסבוק.

העיקרון המנחה של פרסום המשרה בפייסבוק הוא למעשה חיבור טכני בין חווית הלקוח היום- שכידוע לנו שורצת ונמצאת ברשתות החברתיות. ובין חופש המידע המעניק לנו את האופציה לקבל  פרטים מלאים על  מועמדים פוטנציאלים אשר אישרו לנו ( מעצם היותם לקוחות פייסבוק) לעשות שימוש בפרטים.

אז איך זה עובד מהצד של מגייס המשרה?

  1. יש להקים משרה בצורה מסודרת ( על פי הסרטון שצירפתי לכם)
  2. הטיפ שלי הוא למלא כמה שיותר פרטים על המשרה וממש לנצל את כל הרובריקות שפייסבוק מעניקה לנו.

אז איך עובד מהצג של המועמד הפוטנציאלי?

  1. המועמד הפוטנציאלי נחשף למשרה באופן אורגני או באופן יזום היות וחיפש משרה.
  2. לאחר שהמועמד ממלא את הפרטים שנדרש- הפרטים נשלחים אל מגייס המשרה.

חשוב לזכור:  אנחנו נמצאים בעולם מרובה משימות ועוד יותר מרובה במסרים אותם אנחנו מקבלים יום יום לנייד שלו 24 שעות ביממה.

לקבל היום פרטים בסיסיים של מועמד הרבה יותר קל  מאשר לגרום לו לשלוח קורות חיים.

תתחילו משם:-)

אבי.

המדריך המלא! להקמת משרה בפייסבוק>>>

 

אהבתם? שתפו