גולשים יקרים, בעקבות עשרות הפניות משבוע שעבר, והפידבקים החיוביים שקיבלתי על המאמר בו הענקתי לכם טיפים על מילות המפתח הנכונות בהן ניתן לעשות שימוש בחיפוש תמונות נכון ברשת, החלטתי שבמסגרת פרויקט 365 ימים של פוסטים, אמשיך גם השבוע לתת לכם המון המלצות לאתרים ולתוכנות צד ג’ היכולים לסייע לכם ביצירת פוסטים מגניבים, מקורים ומעוררי השראה.  או בקיצור, לא להיראות כמו כולםJ.

אז בואו נצא לדרך…

מאגר לחיפוש תמונות:

כפי שציינתי בעבר, יש עשרות מאגרי תמונות בהם ניתן לעשות שימוש. מאות אלפי התמונות המצויות ברשת  מסייעות לי באופן אישי לא פעם לפתור בעיית קריאייטיב שאני לא מצליח לפצח ולהעניק לי השראה לא קטנה.  ובכלל, זו דרך מצוינת לייצר תוכן עם עזרה מינימליסטית מהמעצבת שלי.

לעסקים קטנים זה סופר קריטי, חוסך בעלויות ומקנה להם יכולת לתת מוצר או שירות ברמה גבוהה ללקוחות שלהם.

אני באופן אישי עובד עם האתרים הגדולים לחיפוש תמונות וסרטונים:

shutterstock

depositphotos

אלו אתרים וותיקים המתעדכנים באופן יום יומי. חיפוש נכון לפי מילות מפתח כפי שלמדנו כאן, יעשה לכם את העבודה. כמה טיפים לעבודה נכונה עם האתרים האלו:

  1. חפשו תמונה בשני האתרים- אל תתעצלו! גוללו עד למטה את הדפים ואף דפדפו בכמה דפים. זכרו תמיד- שאת מה שאתם עושים כרגע, עוד מאות אלפי גולשים עושים ומחפשים.
  2. מחפשים תמונת אווירה לפוסט? נסו לחפש תמונה שמתאימה גם לטמפלט הקבוע של הלקוח שלכם, לשפה הגרפית שלו, לצבעים ולגוונים של הלוגו שלו (אל תבחרו בתמונה של שחור ולבן אם הלוגו של הלקוח שלכם ירוק רעל!)

pinterest

וואוו pinterest איזו רשת חברתית  מדהימה!!

לימדתי עליה לפני 9 שנים במסגרת לימודי השיווק במדיה החברתית ב”ג’ון ברייס”-. זו רשת מדהימה ומאוד פופלארית בארץ. עושים בה שימוש בעיקר מעצבי פנים,  אנשים העוסקים בתחומי הלייף- סטייל, האוכל ובקיצור- אנשי החיים הטובים 🙂  אבל לא רק..

פתחו חשבון pinterest   והתחילו לחפש השראות. איך עושים זאת?

מדריך מיוחד ייכתב בימים הקרובים, אבל בינתיים… אתם מוזמנים (אחרי הרשמה קצרה)

להכנס ולהתחיל לחפש:-)

אפליקציות לעיצוב תמונות:

לתת המלצה לאפליקציות מסויימות לעיצוב תמונות זה כמו לבקש מכם לתת המלצה על רק אחד מהחברים שלכם. יש מאות אלפי תוכנות צד ג’ שיכולות לסייע לכם לפלטר תמונות, לערוך בצורה שאתם רוצים, להוסיף את הלוגו שלכם לתמונות ועוד עשרות פיצ”רים. חפשו  לפי מילות המפתח בגוגל פליי או באפסטור “תוכנה לעריכת סרטונים”  או באנגלית “Photo editor app”

כמה טיפים חשובים:

האפליקציות האלו תומכות היום בנייד באופן מלא!

מרגישים שאתם חזקים יותר בלעבוד דרך הנייח? אין בעיה. כי ההתקנה היא זהה.

עובדים עם תמונות סטודיו שצולמו ברמה גבוהה? אל תבקשו מהצלם שישלח לכם אותן דרך  הווטסאפ!

זה פוגע  מאוד באיכות שלהן.  דאגו שיעביר לכם את התמונות  לדרייב, או לכל  אפליקציית ענן בה תקבלו את האיכות הגבוה ביותר לתוצרים שלכם.

עיצוב תמונות לסטורי:

אחחחח..  הסטורי….  הסטורי כאן כדי להישאר לעוד הרבה מאוד שנים.

איך אנחנו מעצבים סטוריז כמו שצריך?  גם כאן המוחות הקדחתניים של מיטב המקצוענים בעולם ישבו וחשבו  איך להעניק לכם ללא עלות ( בגרסת מוגבלת כמובן)  אפליקציות נהדרות לעבודות עיצוב לסטורי בלבד.

“story maker””– פופלארית מאוד- מאפשרת לעצב סטוריז עם פילטרים שונים- חלוקת התמונה כקולאז ועוד עשרות טמפלטים.

תוכנות לעריכת סרטונים-

גם כאן בדיוק כמו בעולם מאגרי התמונות הקנויות יש עשרות אלפי אפשרויות לערוך סרטונים. אני ממליץ על: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.camerasideas.instashot&hl=iw

כמה טיפים חשובים:

התצוגה המקדימה של הסרטון היא קריטית.

שנות ה90 עברו מזמן.

לעולם אל תשימו פתיח מעייף וארוך.

להיפך! התחילו ישר בסרטון בצורה הכי ישירה שיש.

נסו להימנע מלחזור על עצמכם.

כתוביות. כתוביות. כתוביות! המון אנשים גוללים הלאה את הפיד במקומות בהם הם לא יכולים להפעיל סאונד.

תוכנות לתכנון פיד אינסגרמי- בעבר, הייתי משתמש המון בתוכנות צד ג לתיזמון פוסטים לפיד האינסטגרמי. הייתי בעיקר מקליד את מילת החיפוש “preview plannerfor instagram” ומוריד תוכנות צד ג אשר מתאימות לי או ללקוח שלי.

פייסבוק כאמור עשתה מהפך בשנה האחרונה וכיום כל עולם התזמון כולל,תזמון פוסטים לפיד של אינסטגרם עובר דרך מערכת “facebook creator studio”

עוד על תזמון פוסטים כנסו אל מדריך הווידאו שיצרתי: https://www.youtube.com/watch?v=YK-7XzOqt0A

רגע לפני סיום עוד טיפ ששווה לכם מיליונים!!

דוקטור גוגל היקר, החבר הכי טוב שלי בימים בהם יש לי מחסום כתיבה, יסייע לכם המון על מנת לתת לכם השראה לסגנונות עיצוב, רעיונות לפוסטים והשראות לפיצוח  בימים בהם אתם מרגישים שכל מה שבא לכם זה לזרוק את המחשב ולברוח לים.

אין לכם רעיון למודעה חדשה עבור לקוח?

חסרה לכם השראה?

בואו נעשה  תרגיל קצר:

לקחתי את רונית מאמנת הפילאטיס. שאלתי אותה מספר שאלות: מה שם העסק שלך? מה חשוב לך לשווק? לאיזה מבין השירותים שלך את מעוניינת לקבל לידים?

אחרי שרונית ענתה לי, ביקשתי ממנה לפנות לגוגל ולרשום את המשפט הבא ( חשוב מאוד באנגלית)

Ads for pilatis

אלה התוצאות שהיא קיבלה:   https://www.google.com/search?rlz=1C1CHZL_iwIL753IL753&sxsrf=ALeKk004gk-0z3yys3m-cVxBMqQPb6b47Q:1594618516190&source=univ&tbm=isch&q=ads+for+pilates&sa=X&ved=2ahUKEwjiqtbxwMnqAhUizIUKHYsiDZ8QsAR6BAgHEAE&biw=1280&bih=587

המשכנו את הייעוץ ואחרי יום היא חזרה אליי עם  בנק פוסטים שלא היה מבייש את כותב התוכן של בנימין נתניהו.

בתום הפגישה היא אמרה לי את מה שכולם בדרך כלל חווים אחרי התרגיל הזה:

     1.אין מודעה ממומנת דומה.

     2.אין פוסט אורגני דומה.

     3.יש מיליון פוסטים ותכנים שמספרים את אותו סיפור, אך נראים מעט שונה.

    4.אני יכולה לעשות את זה הכי טוב מכולם- כי בסופו של דבר אף אחד לא יכול לכתוב אותי ואת העסק שלי.

נסו גם וספרו לי איך היה 🙂

שיהיה לנו אחלה שבוע!  מחכה לראות את התכנים שלכם

אבי.

אהבתם? שתפו