היוטיוב …
הבן הכל כך מקסים של דוקטור גוגל נמצא פה כבר לא מעט זמן .
לי זה מרגיש שהוא היה כאן תמיד.
אנחנו עושים הכל עם יוטיוב : שומעים שירים, מחפשים מתכוני אוכל, מאזינים וצופים בבלוגים על כל נושא בערך
רודפים רדיפה אין סופית אחרי האזנות, לייקים ותגובות לסרטונים שלנו.
יוטיוב חזקה מתמיד, היא מעניקה לנו יכולת ממשית להתפרנס ממנה אם נעשה את הדברים כמו שצריך. מעבר לכך, היא מאפשרת לנו לחזק את תדמית הפרסונה שלנו ובעיקר מעניקה ללקוחות הפוטנציאלים שלנו אפשרות לראות אותנו ולהרגיש אותנו בזמן שיטוט אקראי ברשת רגע לפני הפגישה.
במאמר זה אני רוצה לשים בצד את ההתייחסות הבידורית של היוטיוב ולהתייחס יותר ללמה בעלי עסקים חייבים היום זירת יוטיוב חזקה, פעילה ושוקקת.
סיכמתי עבורכם מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בצעדים הראשונים ביוטיוב או בשדרוג זירת היוטיוב הקיימת שלכם.
1. מלאו את כל הפרטים הטכניים בזירת היוטיוב שלכם.
2. דאגו לקאבר ותמונת פרופיל מקצועית באיכות גבוה.
3. מעלים סרטון? מצוין! הקפידו לתכנת אותו רגע לפני עם דגש על: תגיות, כתוביות במידה ויש לכם, כותרת מתאימה ותיאור הסרטון.
4. בחרו פריים מנצח לתצוגה המקדימה של הסרטון או עצבו תמונה מקצועית.
5. יש לכם כבר סרטונים בזירת היוטיוב שלכם? מצוין! סדרו אותם על פי סדרות בדיוק כמו שאתם מכירים מהוי.או.די או מנטפליקס.
6. הוסיפו כרטיסיות בסוף כל סרטון המעבירות את הצופה לתכנים מקבילים/ מאותה משפחת סרטונים.
7. שתפו את הסרטונים שלכם בטאמבלר ( רשת חברתית פחות מוכרת בישראל) ובפינטרסט.
8. הקפידו לסנכרן ולהוסיף את האתר שלכם בעל תיאור קצר של סרטון אותו אתם מעלים הלינק לא חייב להיות ישירות לאתר הוא גם יכול להיות לסאב דומיין שחשוב לכם לקדם לינק פייסבוקי וכדומה.
9. תכננו בצורה מסודרת את הסרטונים אותם אתם רוצים להעלות – זכרו תמיד שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ייראה יותר מסרטון אחד וההקשר התוכני לא פחות חשוב מהסרטון עצמו.
10. סיימתם לצלם סרטון העלו אותו בשידור חי ליוטיוב – גם אם אין לכם המון עוקבים עדיין, זה חושף אותו אורגנית בצורה מצוינת וגוגל מאוד אוהב את זה .
בהצלחה
אבי.