שנת 2020 תיזכר כשנה בה התקיימו הבחירות השלישיות בתוך שנה.
נתון מטורף לכל הדעות.
לא נכנס אתכם יותר מדי לפוליטיקה ובינינו זה כבר לא משנה באמת מי ייבחר ומי לא.
מה שכן מעניין הוא ההתנהלות השיווקית של המפלגות השונות שלא נאמר של שני המועמדים לראשות הממשלה.
הם לא מבזבזים זמן יקר ומשתלטים לנו על הפיד בכל מקור ובכל דרך שיש. באמצעות שיווק דיגיטילי בפייסבוק, שיווק דיגיטלי באינסטגרם, בסטורי ואיפה לא בעצם:-)
בתחילת עידן הדיגיטל ברק אובמה החליט לוותר על מימון מסובסד של ארה”ב וגייס את כל הכספים למערכת הבחירות שלו באמצעות פייסבוק.
לאחריו אדון טראמפ שלא בחל בשום אמצעים והוציא מיליונים שלא נאמר מיליארדים על שיווק חכם ברשתות חברתיות,
דבר אשר הוביל לפרשיות שסיבכו את פייסבוק עד הצוואר בטענה שרוסיה עזרה לטראמפ לזכות באמצעות עזרה טכנולוגית נדיבה.
צוקי הנחמד שלנו הבין מהר מאוד שבמידה והוא מעוניין להמשיך להחזיק בפלטפורמה החזקה בעולם בכל הקשור לשיווק במדיה החברתית, הוא חייב להתעורר ולעשות משהו בנושא השקיפות ללקוחות שלו.

 

כיום ניתן לנטר ולמצוא למעשה כל מודעה פעילה בפייסבוק בארץ ובעולם באמצעות “פייסבוק לייברי”, כלי אשר מעניק לנו את היכולת המדוברת.
מעבר לכך, פייסבוק אילצה את כל מי שמחזיק דף פייסבוק עסקי להצהיר שאין לו שום מניעים פוליטיים כאלו ואחרים. היא הגדילה לעשות ופשוט חסמה ועדיין חוסמת מיליוני חשבונות מודעות אשר לא
הצהירו על כך שאין הם מניע פוליטי.
אז.. אם נחסמתם ולא הבנתם למה.. בדקו האם אישרתם את תנאי השימוש החדשים.( מעבר לפוליטיקה נדרש גם להצהיר שהדף שלכם לא עוסק בתוכן של דיור, שיווק ושתפים ועוד)

אם לא די בכך- כיום וניתן לראות את זה כמעט בכל יוזר של כל ישראלי, פייסבוק מחייבת בצורה דיפלוטיבית לסמן את המודעות הנוגעות לפרסום מומן בצורה גלויה ומודגשת וגם מסמנת את מקור המודעה- כלומר מי הוציא אותה.
אז…

אם שאלתם את עצמכם כמה כסף הוציאו הפוליטקאים עד היום?
כנסו ללינק ולמדו איך ניתן לבדוק זאת בעזרת מדריך מצולם שהקלטתי עבורכם.
מאחל לנו בחירות אחרונות ל 4 השנים הקרובות.
אבי.

אהבתם? שתפו