תחרויות ברשתות החברתיות היו מאז ומעולם חשובות.

הן מעלות את רמת היחסים עם הגולשים שלנו. מעניקות צבע לזירה ועוד המון אלמנטים חשובים.

איך עושים את זה?

צפו:

תמלול הסרטון:

 

“איך אנחנו גורמים לאינסטגרם שלי להיות הרבה יותר מכירתי, להגדיל את מספר העוקבים ולקבל חשיפה יותר גדולה?

צרו תחרות ותניעו אנשים לפעול! לדוגמה, אני עובד עם רשת אופנה מאוד גדולה. לקחתי 2 לוקים של 2 בחורות. שמתי אותן בלוק אחד, ובעוד לוק. שאלתי אנשים (בעיקר בנות, מכיוון שהן קהל היעד) איזה לוק לדעתם הכי מתאים לחג האהבה. זה, ביחד עם הבטחה לפרס, הוביל להרבה לייקים, הרבה תגובות – וזה מה שאתם רוצים.

אז שוב – ליצור תחרות בפיד העסקי שלכם ע”י הצבת דילמה או שאלה פתוחה בתור התניה להשתתף בה. התחרות יכולה להיות, למשל במקרה של רשת האופנה, לתת פרס למי שתמליץ על הדבר הכי טוב שקרה. הפרס לא חייב להיות כספי. שימו לב – תחרות באינסטגרם היא עניין חוקי.

הגרלה מצריכה ממכם עורך דין ורואה חשבון, מה שהופך את זה למסובך יותר ולכן פחות מומלץ. אז שוב – תחרות באינסטגרם גורמת לאנשים להיות הרבה יותר מעורבים, אז תעשו את זה! לא משנה איזה מוצר או שירות יש לכם, אם העסק שלכם מאוד מסועף ועסקי ואפור, לכו על תחרות לוגו.

תשאלו את האנשים איזה לוגו הכי מתאים ומי שייתן את התשובות הכי מדויקות יוכנס לתחרות כזאת או אחרת. קדימה!

אבי.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו