ללמוד את רזי הטיק-טוק בטכניון

 (כתבה מתאריך: 13.12.2021)

זה היה רק עניין של זמן: ביחידה ללימודי המשך בטכניון משיקים לראשונה קורס חדש להכשרת תלמידי בית ספר למדיה דיגיטלית. זאת במסגרת תוכנית משותפת עם עיריית חיפה, שגם מממנת את הקורס עבור התלמידים.
להמשך קריאה

איזו רשת חברתית הכי טובה לעסק שלך?

 (כתבה מתאריך: 30.06.2021)

עולם הדיגיטל מתפוצץ מריבוי של רשתות חברתיות, כל אחת מושכת אליה סוגים מסוימים של קהלי יעד. לא כל רשת מתאימה בדיוק לכל עסק; אז איך תדעו איזו הכי טובה לעסק שלכם? |
להמשך קריאה

גפילטע בדיגיטל: "מדד סנטו" פותח שנה עם רשתות השיווק

 (כתבה מתאריך: 5.10.2016)

מי הרשת שהחליטה שאתר אינטרנט זה דבר מיותר, ומי הפתיעה עם פעילות דיגיטל נהדרת? אבי סנטו בדק לקראת תשע”ז את פעילות שופרסל, אושר עד, ויקטורי, רמי לוי ומחסני שוק בדיגיטל, והופתע

להמשך קריאה

מתכוננים לחג: "מדד סנטו" בדק את היקבים - וניסה לא להשתכר

 (כתבה מתאריך: 26.9.2016)

יין הוא מתנה פופולארית ומוצר אהוב סביב שולחן החג. שלחנו את אבי סנטו לבדוק כיצד יקבי כרמל, דלתון, תבור, בנימינה, ברקן, הגולן וטפרברג, פועלים בדיגיטל. את הדרך חזרה הוא כבר עשה במונית

להמשך קריאה

תקועים בפקק: מדד סנטו עם פעילות הסושיאל של אגד, דן והרכבת

 (כתבה מתאריך: 08.9.2016)

בשבוע שבו רכבת ישראל בכותרות על רקע עבודות השדרוג, השיבושים, הפקקים והמריבות הפוליטיות שלחנו את אבי סנטו לרציף התחבורה הציבורית כדי לבדוק איך אגד, דן והרכבת פועלות בסושיאל. הנה התוצאות

להמשך קריאה

שלום כיתה א': 'מדד סנטו' בדק את רשתות הציוד לביה"ס

 (כתבה מתאריך: 01.9.2016)

בשבועות האחרונים פתחו ההורים את הארנקים כדי לצייד את ילדיהם האהובים לקראת החזרה ללימודים. אבי סנטו בדק איך תרמו קרביץ, אופיס דיפו וכפר השעשועים לריקון הארנק, וחזר עם כמה תובנות מעניינות.

להמשך קריאה

הבייביסיטר האמיתי בקיץ: 'מדד סנטו' בדק את ערוצי הילדים

 (כתבה מתאריך: 25.8.2016)

אחרי ששמרו לנו על הילדים בחופש הגדול, החלטנו לבדוק מה בתכלס ערוצי הילדים עושים בדיגיטל. אז אבי סנטו שלנו בדק את ערוץ הילדים, הופ!, ניקולודיאון ודיסני, וחזר עם כמה תובנות.

להמשך קריאה

הסלמונלה הגיעה ל'מדד סנטו': כיצד פועלים המותגים ברשת?

 (כתבה מתאריך: 16.8.2016)

סלטים מצוננים, קורנפלקס, עוגיות וטחינה – אנחנו נמצאים בעיצומו של “משבר הסלמונלה”. אבי סנטו בדק כיצד תלמה, הנסיך, שמיר, אחלה צבר ומיקי מנסים להרגיע את הציבור ברשת.

להמשך קריאה

'מדד סנטו' קופץ לבריכה: בדקנו את פארקי המים בסושיאל

 (כתבה מתאריך: 28.7.2016)

בניסיון לברוח מהחום, מה יכול להתאים יותר מבריכה, מגלשות ומדשאות לילדים. אז אבי סנטו בדק השבוע את שפיים, מימדיון והלונה-גל, וגילה איך אפשר לפספס בגדול.

להמשך קריאה

"מדד סנטו" לא יוצא לחופשה - אבל בדק את חברות התעופה

 (כתבה מתאריך: 21.7.2016)

באמצע הקיץ בדק אבי סנטו איך מתנהלים 3 חברות התעופה הוותיקות אל על, ארקיע וישראייר, והלואו-קוסט הצעירה UP, בדיגיטל. רמז: סנטו לא עף על התוצאות.

להמשך קריאה

מלחמת הכוכבים: "מדד סנטו" עם סינמה סיטי Vs יס פלאנט

 (כתבה מתאריך: 14.7.2016)

אבי סנטו בדק איך מתנהלים מתחמי הקולנוע הענקיים ברשתות החברתיות, והאם זה שגם כך נוהרים אליהם ים אנשים שבורחים מהחום, מפחית את הפעילות הדיגיטלית שלהם?

להמשך קריאה

חם ולח: מדד סנטו בדק עד כמה רותחת גזרת המזגנים בסושיאל

 (כתבה מתאריך: 28.6.2016)

אבי סנטו בדק עבור אייס מה עושים מותגי המזגנים השונים – תדיראן, אלקטרה וטורנדו – ברשתות החברתיות, והאם הם מנצלים את הגזרה הזאת. התוצאה קרירה במיוחד.

להמשך קריאה

צמודים בצמרת: לקראת שבועות - מדד סנטו בודק את הסושיאל של תנובה מול שטראוס

 (כתבה מתאריך: 09.6.2016)

חג השבועות כבר כאן וזו הזדמנות מצוינת להציב במדד של אבי סנטו 2 שחקני חלב ותיקים אחד מול השני – תנובה מול שטראוס.

להמשך קריאה

לא תשתו משהו? "מדד סנטו" בדק איך 2 מותגי מתקני המים פועלים ברשתות החברתיות

 (כתבה מתאריך: 02.6.2016)

פעם היינו שותים מים מהברז. והיום? רק מינרלים או מסוננים – וקרירים. אז רגע לפני הקיץ, אבי סנטו החליט לבדוק עבור אייס הנוכחות של שטראוס מים ואלקטרה בר ברשתות החברתיות.

להמשך קריאה

תוכן, מהפך שירותי וערוצי הספורט: "מדד סנטו" בדק את HOT, yes וסלקום TV ברשתות

 (כתבה מתאריך: 25.5.2016)

רגע לאחר שסלקום TV הודיע כי תחל את ערוץ הספורט, מה שמהווה מכה למתחרות, ועם קמפיין המהפך השירותי ב-HOT, החלטנו לבדוק השבוע ובאמצעות אבי סנטו את הנוכחות של 3 מותגי הטלוויזיה הרב-ערוצית ברשתות החברתיות. ויש הפתעה.

להמשך קריאה

"מדד סנטו" יבדוק נוכחות מותגים מתחרים ברשת: נתחיל עם גולדסטאר Vs מכבי

 (כתבה מתאריך: 16.5.2016)

לאחר יום העצמאות ועם פתיחת עונת המנגל, כאשר ברקע גם משחקי היורו והאולימפיאדה, אייס משיק את “מדד סנטו” ובאמצעות אבי סנטו נבדוק השבוע את הנוכחות של 2 מותגי הבירה הוותיקים ברשתות החברתיות.

להמשך קריאה

העתיד כבר כאן: המהפכה המטורפת של חווית הקניה משפיעה על כולנו

 (כתבה מתאריך: 30.03.2018)

אתרי הקניות הישירות, הפכו אותנו לצרכנים כפייתיים ואם אתם חושבים שזה קורה במקרה, כדאי שתחשבו שוב: הבאנרים המותאמים היטב לחיפושים שביצעתם ברשת ואשר מופיעים אצלכם בכל פינה הם תוצאה של “חיזור דיגיטלי” מכוון ומניפולציה של מי שרוצה להפוך משתמשים ברשת ללקוחות זהב.

 

להמשך קריאה

אבי מגיב על פיתוחים טכנולוגיים בתחום המציאות הרבודה, עתידים להשתלב בשימוש באינסטגרם.

 (כתבה מתאריך: 07.02.2017)

אבי סנטו, מומחה בשיווק ובפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, צופה כי פיתוחים טכנולוגיים בתחום המציאות הרבודה, כמו למשל משקפיים חכמים, משקפי מציאות רבודה, עתידים להשתלב בשימוש באינסטגרם ולהעניק חוויה צרכנית מקיפה ומעמיקה יותר. למגזין “כותרת” הוא אומר: “זה יעבוד כך שאדם יראה תוכן מסוים באינסטגרם, עם משקפי מציאות רבודה, ויוכל לדפדף ישירות לדברים נוספים שמתקשרים ולהעמיק את החוויה הצרכנית האותנטית שלו”.

להמשך קריאה

אבי סנטו מתראיין לגל"צ בנושא יוטיוב

 (כתבה מתאריך: 22.03.2017)

אבי סנטו, מומחה מדיה, הסביר כי “משרד לשכת הפרסום הממשלתית יכולים להגדיר לאילו תכנים הם לא רוצים להגיע, אבל זה לא בטוח ב-100%”. גדי מרגלית, מנכ”ל לשכת הפרסום הממשלתית לשעבר, הוסיף: “גובה תקציב הפרסום בשנים האחרונות הוא כ-300 מיליון שקלים, ואלו כוללים פרסום בארץ ובחו”ל”.

מלשכת העיתונות הממשלתית נמסר: “הנושא נמצא בבדיקה אל מול הגורמים הרלוונטים למניעת פרסום באתרים הכוללים תכנים גזעניים ואנטישמיים”.

להמשך קריאה

סוד הקסם של הסרטון "גשם גשם מיטפטף"

 (כתבה מתאריך: 14.03.2017)

התוכן שאנו צורכים ביום יום הוא ברובו שיווקי, פרסומי ומלאכותי. הסרטון “גשם גשם”, לעומת זאת בדיוק ההפך הגמור מכל אלה: הוא אותנטי, חף מאינטרס שיווקי, מצולם במצלמת נייד פשוטה והכי חשוב נעשה בחוסר מודעות וממניע כלשהו, ובכך כוחו

להמשך קריאה

ניתוח לייב, רופא בצ'ט: מדד סנטו בדק קופות חולים בדיגיטל

 (כתבה מתאריך: 05.01.2017)

בתקופה בה אנחנו מגיעים מוכנים לרופא עם מידע ממה אנחנו סובלים, על קופות החולים להיערך מחדש – עם זמינות לשאלות, וניסיון לעניין אותנו כמה שיותר. שלחנו את אבי סנטו לבדוק את כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית בדיגיטל

להמשך קריאה

'מדד סנטו' מתרגש: בדקנו את פעילות כוכבי האח הגדול ברשת

 (כתבה מתאריך: 18.12.2016)

האם כוכבי ‘האח’ אלירז שדה, נופר מור, אביבית בר זוהר, עינב בובליל, לבנה זוהרים, ליאון שנידרובסקי, ליהי גרינר ושי חי, מינפו טוב את 15 דקות התהילה לטובת הצלחה כלכלי באמצעות הרשתות החברתיות? אבי סנטו שלנו בדק – ויש לו גם כמה טיפים לחדשים

להמשך קריאה

סערה בכוס תה: ויסוצקי וליפטון - מי מצליח יותר בדיגיטל?

 (כתבה מתאריך: 7.12.2016)

כשהגשם והקור סוף סוף הגיעו, החלטנו לבדוק כיצד יצרניות התה פועלות בדיגיטל. בשוק של 2 חברות גדולות – ויסוצקי וליפטון, אחת מהן הפתיעה את אבי סנטו לטובה, והשנייה – הרבה פחות.

להמשך קריאה

תוכנית "מפילת אסימונים" עם אבי סנטו אלוף הפייסבוק

 (כתבה מתאריך: 21.11.2016)

בין השעות 13:00-14:00 התארח באולפננו אומן הפייסבוק אבי סנטו.

להמשך קריאה

חמש קטנות

 (כתבה מתאריך: 20.11.2016)

עם אבי סנטו, מומחה לשיווק דיגיטלי | על “אתגר בובות הראווה” שהפך לוויראלי ברשת
להמשך קריאה

הלידרים של עולם הפרסום, השיווק והדיגיטל בישראל: אבי סנטו

 (כתבה מתאריך: 19.08.2016)

תכירו את אבי סנטו, מרצה, יועץ ובעלים של חברת הדיגיטל “אבי סנטו ניו מדיה לעסקים”. בכל שבוע נכיר לכם את האנשים שמובלים את עולם הפרסום, שיווק והדיגיטל בישראל.
להמשך קריאה

"הערוצים הדיגיטליים: אל תביסו אותם – הצטרפו אליהם"

 (כתבה מתאריך: 21.09.2016)

פרסום, קידום, קבלת החלטות ואפילו מסמכים פנים ארגוניים – כולם צריכים להתאים עצמם לערוצים הדיגיטליים ולעידן החדש ● כך עלה ממפגש פורום שעסק בנושא המרתק ובהשלכות התקופה על ארגונים
להמשך קריאה

שידרוג פרופיל פייסבוק 2016 Improving Mobile Profiles

 (כתבה מתאריך: 14.04.2016)

פייסבוק (הפרופיל הפרטי שלנו בפרט) הפך מזמן למרכז הזהות האישית שלנו. לסטודנטים ולתלמידים שלי אני תמיד אומר, שהדבר הכי חשוב נכון להיום, זה להיות תמיד עם היד על הדופק,  כמו שאתם יודעים אנחנו חיים בעולם שמתחדש כל יום.
להמשך קריאה

כלי הפרסום בפייסבוק 2016 Facebook Ads

 (כתבה מתאריך: 01.03.2016)

פלטפורמת אינסטגרם לא מפסיקה להתפתח.
רשת שיתוף התמונות הגדולה בעולם, הולכת ומשתנה לטובתנו, המפרסמים.
מה שהתחיל בהפיכת רשת התמונות לפלטפורמת פרסום לכל דבר, הולכת והופכת לקראת קיץ 2016 לבמת שיווק ראויה, לא פחות מגוגל ופייסבוק הגדולות.
להמשך קריאה

הטרנדים האחרונים באינסטגרם אביב 2016 Instagram Trends

 (כתבה מתאריך: 12.01.2016)

שנת 2016 התחילה ממש לא מזמן, והחברה בפייסבוק עובדים קשה מאוד על מנת לשכלל את כלי הפרסום המטרה ברורה לכולנו: מעבר ליכולת לנגוס בנתח התקציב שמופנה היום לגוגל, פייסבוק רוצה שנקבל את כל החלטות הקנייה שלנו אצלה ואם אפשר שגם נקדיש עוד קצת זמן  (מהמעט שנותר לנו) על מנת לשהות אצלה עוד כמה דקות במהלך היום.
להמשך קריאה

תופעת שיימינג ברשת – Online Shaming

 (כתבה מתאריך:(01.12.2014)

“ראית את מה ששלחתי לך?, “את לא מאמינה מה היא עושה בסרטון”.. “אתה חייב להעביר את זה לבעלך..”
מדי יום כולנו מקבלים הודעות ווטס  אפ מחרידות עם תכנים לא הולמים, פרצופים שבסופו של דבר בארצנו הקטנה מישהו מכיר והתוצאות? הרסניות.
להמשך קריאה

רוצים לדעת למי להצביע בבחירות? השתמשו ברשת

 (כתבה מתאריך: 24.12.2014)

מומחה הרשתות החברתיות אבי סנטו, מציין כי כיום חלק מהיכולת שלנו להחליט באיזו מפלגה לתמוך עלתה מדרגה בעקבות הכוח שלנו לעקוב ברשת אחרי הפוליטיקאים השונים בצורה ישירה.
להמשך קריאה

אחד על אחד עם אבי סנטו

 (כתבה מתאריך: 09.06.2016)

ברוכים הבאים לעוד ראיון בפינת האחד על אחד שלי. והפעם – אבי סנטו, איש סושיאל בכל רמ”ח איבריו ואחד המשווקים הבולטים בארץ בתחום המדיה החברתית.
להמשך קריאה

ספר לנו סיפור. כל מה שצריך לדעת על תוכן שעובד באמת – ראיון עם אושיית המדיה החברתית, אבי סנטו

 (כתבה מתאריך: 21.06.2016)

היום כבר כמעט כולם יודעים ש-“התוכן הוא המלך”. אבל מי שבאמת מפנים את המשפט הזה מגלה שלייצר תוכן מנצח, זה סיפור בכלל לא פשוט!
להמשך קריאה

סדרת כתבות מפורטל ICE

סדרת כתבות של אבי סנטו מפורטל ICE.
להמשך קריאה

אהבתם? שתפו