ללמוד את רזי הטיק-טוק בטכניון
(כתבה מתאריך:
)להמשך קריאה
איזו רשת חברתית הכי טובה לעסק שלך?
(כתבה מתאריך: 30.06.2021)
להמשך קריאה
גפילטע בדיגיטל: "מדד סנטו" פותח שנה עם רשתות השיווק
(כתבה מתאריך: 5.10.2016)
מתכוננים לחג: "מדד סנטו" בדק את היקבים - וניסה לא להשתכר
(כתבה מתאריך: 26.9.2016)
תקועים בפקק: מדד סנטו עם פעילות הסושיאל של אגד, דן והרכבת
(כתבה מתאריך: 08.9.2016)
שלום כיתה א': 'מדד סנטו' בדק את רשתות הציוד לביה"ס
(כתבה מתאריך: 01.9.2016)
הבייביסיטר האמיתי בקיץ: 'מדד סנטו' בדק את ערוצי הילדים
(כתבה מתאריך: 25.8.2016)
הסלמונלה הגיעה ל'מדד סנטו': כיצד פועלים המותגים ברשת?
(כתבה מתאריך: 16.8.2016)
'מדד סנטו' קופץ לבריכה: בדקנו את פארקי המים בסושיאל
(כתבה מתאריך: 28.7.2016)
"מדד סנטו" לא יוצא לחופשה - אבל בדק את חברות התעופה
(כתבה מתאריך: 21.7.2016)
מלחמת הכוכבים: "מדד סנטו" עם סינמה סיטי Vs יס פלאנט
(כתבה מתאריך: 14.7.2016)
חם ולח: מדד סנטו בדק עד כמה רותחת גזרת המזגנים בסושיאל
(כתבה מתאריך: 28.6.2016)
צמודים בצמרת: לקראת שבועות - מדד סנטו בודק את הסושיאל של תנובה מול שטראוס
(כתבה מתאריך: 09.6.2016)
לא תשתו משהו? "מדד סנטו" בדק איך 2 מותגי מתקני המים פועלים ברשתות החברתיות
(כתבה מתאריך: 02.6.2016)
תוכן, מהפך שירותי וערוצי הספורט: "מדד סנטו" בדק את HOT, yes וסלקום TV ברשתות
(כתבה מתאריך: 25.5.2016)
רגע לאחר שסלקום TV הודיע כי תחל את ערוץ הספורט, מה שמהווה מכה למתחרות, ועם קמפיין המהפך השירותי ב-HOT, החלטנו לבדוק השבוע ובאמצעות אבי סנטו את הנוכחות של 3 מותגי הטלוויזיה הרב-ערוצית ברשתות החברתיות. ויש הפתעה.
"מדד סנטו" יבדוק נוכחות מותגים מתחרים ברשת: נתחיל עם גולדסטאר Vs מכבי
(כתבה מתאריך: 16.5.2016)
העתיד כבר כאן: המהפכה המטורפת של חווית הקניה משפיעה על כולנו
(כתבה מתאריך: 30.03.2018)
אתרי הקניות הישירות, הפכו אותנו לצרכנים כפייתיים ואם אתם חושבים שזה קורה במקרה, כדאי שתחשבו שוב: הבאנרים המותאמים היטב לחיפושים שביצעתם ברשת ואשר מופיעים אצלכם בכל פינה הם תוצאה של “חיזור דיגיטלי” מכוון ומניפולציה של מי שרוצה להפוך משתמשים ברשת ללקוחות זהב.
אבי מגיב על פיתוחים טכנולוגיים בתחום המציאות הרבודה, עתידים להשתלב בשימוש באינסטגרם.
(כתבה מתאריך: 07.02.2017)
אבי סנטו, מומחה בשיווק ובפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, צופה כי פיתוחים טכנולוגיים בתחום המציאות הרבודה, כמו למשל משקפיים חכמים, משקפי מציאות רבודה, עתידים להשתלב בשימוש באינסטגרם ולהעניק חוויה צרכנית מקיפה ומעמיקה יותר. למגזין “כותרת” הוא אומר: “זה יעבוד כך שאדם יראה תוכן מסוים באינסטגרם, עם משקפי מציאות רבודה, ויוכל לדפדף ישירות לדברים נוספים שמתקשרים ולהעמיק את החוויה הצרכנית האותנטית שלו”.
אבי סנטו מתראיין לגל"צ בנושא יוטיוב
(כתבה מתאריך: 22.03.2017)
אבי סנטו, מומחה מדיה, הסביר כי “משרד לשכת הפרסום הממשלתית יכולים להגדיר לאילו תכנים הם לא רוצים להגיע, אבל זה לא בטוח ב-100%”. גדי מרגלית, מנכ”ל לשכת הפרסום הממשלתית לשעבר, הוסיף: “גובה תקציב הפרסום בשנים האחרונות הוא כ-300 מיליון שקלים, ואלו כוללים פרסום בארץ ובחו”ל”.
מלשכת העיתונות הממשלתית נמסר: “הנושא נמצא בבדיקה אל מול הגורמים הרלוונטים למניעת פרסום באתרים הכוללים תכנים גזעניים ואנטישמיים”.
סוד הקסם של הסרטון "גשם גשם מיטפטף"
(כתבה מתאריך: 14.03.2017)
ניתוח לייב, רופא בצ'ט: מדד סנטו בדק קופות חולים בדיגיטל
(כתבה מתאריך: 05.01.2017)
'מדד סנטו' מתרגש: בדקנו את פעילות כוכבי האח הגדול ברשת
(כתבה מתאריך: 18.12.2016)
סערה בכוס תה: ויסוצקי וליפטון - מי מצליח יותר בדיגיטל?
(כתבה מתאריך: 7.12.2016)
תוכנית "מפילת אסימונים" עם אבי סנטו אלוף הפייסבוק
חמש קטנות
(כתבה מתאריך: 20.11.2016)
עם אבי סנטו, מומחה לשיווק דיגיטלי | על “אתגר בובות הראווה” שהפך לוויראלי ברשת
להמשך קריאה
הלידרים של עולם הפרסום, השיווק והדיגיטל בישראל: אבי סנטו
(כתבה מתאריך: 19.08.2016)
תכירו את אבי סנטו, מרצה, יועץ ובעלים של חברת הדיגיטל “אבי סנטו ניו מדיה לעסקים”. בכל שבוע נכיר לכם את האנשים שמובלים את עולם הפרסום, שיווק והדיגיטל בישראל.
להמשך קריאה
"הערוצים הדיגיטליים: אל תביסו אותם – הצטרפו אליהם"
(כתבה מתאריך: 21.09.2016)
פרסום, קידום, קבלת החלטות ואפילו מסמכים פנים ארגוניים – כולם צריכים להתאים עצמם לערוצים הדיגיטליים ולעידן החדש ● כך עלה ממפגש פורום שעסק בנושא המרתק ובהשלכות התקופה על ארגונים
להמשך קריאה
שידרוג פרופיל פייסבוק 2016 Improving Mobile Profiles
(כתבה מתאריך: 14.04.2016)
פייסבוק (הפרופיל הפרטי שלנו בפרט) הפך מזמן למרכז הזהות האישית שלנו. לסטודנטים ולתלמידים שלי אני תמיד אומר, שהדבר הכי חשוב נכון להיום, זה להיות תמיד עם היד על הדופק, כמו שאתם יודעים אנחנו חיים בעולם שמתחדש כל יום.
להמשך קריאה
כלי הפרסום בפייסבוק 2016 Facebook Ads
(כתבה מתאריך: 01.03.2016)
פלטפורמת אינסטגרם לא מפסיקה להתפתח.
רשת שיתוף התמונות הגדולה בעולם, הולכת ומשתנה לטובתנו, המפרסמים.
מה שהתחיל בהפיכת רשת התמונות לפלטפורמת פרסום לכל דבר, הולכת והופכת לקראת קיץ 2016 לבמת שיווק ראויה, לא פחות מגוגל ופייסבוק הגדולות.
להמשך קריאה
הטרנדים האחרונים באינסטגרם אביב 2016 Instagram Trends
(כתבה מתאריך: 12.01.2016)
שנת 2016 התחילה ממש לא מזמן, והחברה בפייסבוק עובדים קשה מאוד על מנת לשכלל את כלי הפרסום המטרה ברורה לכולנו: מעבר ליכולת לנגוס בנתח התקציב שמופנה היום לגוגל, פייסבוק רוצה שנקבל את כל החלטות הקנייה שלנו אצלה ואם אפשר שגם נקדיש עוד קצת זמן (מהמעט שנותר לנו) על מנת לשהות אצלה עוד כמה דקות במהלך היום.
להמשך קריאה
תופעת שיימינג ברשת – Online Shaming
(כתבה מתאריך:(01.12.2014)
“ראית את מה ששלחתי לך?, “את לא מאמינה מה היא עושה בסרטון”.. “אתה חייב להעביר את זה לבעלך..”
מדי יום כולנו מקבלים הודעות ווטס אפ מחרידות עם תכנים לא הולמים, פרצופים שבסופו של דבר בארצנו הקטנה מישהו מכיר והתוצאות? הרסניות.
להמשך קריאה
רוצים לדעת למי להצביע בבחירות? השתמשו ברשת
(כתבה מתאריך: 24.12.2014)
מומחה הרשתות החברתיות אבי סנטו, מציין כי כיום חלק מהיכולת שלנו להחליט באיזו מפלגה לתמוך עלתה מדרגה בעקבות הכוח שלנו לעקוב ברשת אחרי הפוליטיקאים השונים בצורה ישירה.
להמשך קריאה
אחד על אחד עם אבי סנטו
(כתבה מתאריך: 09.06.2016)
ברוכים הבאים לעוד ראיון בפינת האחד על אחד שלי. והפעם – אבי סנטו, איש סושיאל בכל רמ”ח איבריו ואחד המשווקים הבולטים בארץ בתחום המדיה החברתית.
להמשך קריאה
ספר לנו סיפור. כל מה שצריך לדעת על תוכן שעובד באמת – ראיון עם אושיית המדיה החברתית, אבי סנטו
(כתבה מתאריך: 21.06.2016)
היום כבר כמעט כולם יודעים ש-“התוכן הוא המלך”. אבל מי שבאמת מפנים את המשפט הזה מגלה שלייצר תוכן מנצח, זה סיפור בכלל לא פשוט!
להמשך קריאה
סדרת כתבות מפורטל ICE
סדרת כתבות של אבי סנטו מפורטל ICE.
להמשך קריאה