שבוע טוב חברים יקרים,
אנחנו פותחים בסערה את חודש מרץ.
חודש המאופיין בתקופת מעבר, רגע לפני הקיץ הישראלי הלוהט.
אז.. שנייה לפני שאנחנו מחליפים עונה ואת שעון החורף, בואו נתכנן את השבוע הקרוב בתוכן מעניין ומניע לפעולה.
המון אנשים שלחו לי הודעות השבוע ושאלו אותי שאלה שחשוב לי לענות עליה במאמר של השבוע.
השאלה עוסקת בכפל תוכן.
למעשה, מה שאני נשאל זה האם ניתן לעשות “העתק הדבק” לתוכן אותו אני מייצר ובעצם שלוח אותו לכל הזירות.
התשובה לי היא חד משמעית, לא!
לכל זירה יש את הסטייל והסגנון שלה ולכן, פעולה כזאת תחריב למעשה את כל הערך אותו אתם רוצים להעניק.
אז מה עושים ואיך? בדיוק בשביל זה אני מכין לכם בימים הקרובים, קורס אינטרנטי של שני מפגשים. כל הפרטים השבוע….
במעבר חד לרעיונות לפוסטים לתחילת חודש מרץ:

הפנייה אל הקהילה שלכם באמצעות ניוז לייטר

התוכן כידוע הוא המלך, על זה אין עוררין.
כל זירות הדיגיטל והפעילות המתבצעות ברשתות החברתיות מצוינות ליום יום.
יחד עם זאת עדיין למרות כל הספקות, כוחו הרב של שליחת מייל ייעודי לקוחות פוטנציאליים שלכם יכול לעשות את העבודה בקלות.
במידה ויש לכם מערכת דיוור, חשבו איזה ערך אתם יכולים להעניק לקהל הלקוחות שלכם.
הציגו לו את הערך ברשתות החברתיות והתנו את קבלת הערך התוכני בהשארת פרטים. חשוב לציין שאנחנו נמצאים בעולם דיגיטלי בו אנחנו מבצעים מינימום פעולות במקסימום זמן. להבדיל מפעם, בקשו מהאנשים רק את המייל שלהם ואת שמם. זה ימיר לכם הרבה יותר לקוחות, מניסיון.
הסיבה הפשוטה היא שמשאירי הפרטים יבינו שאין לכם שום כוונה לחייג אליהם ולהציע להם הצעות.
דוגמאות להפניה אל הקהילה שלכם באמצעות ניוז לייטר:
“רוצים לקבל את המתכון שלנו לעוגת הפרג? כנסו ללינק והשאירו שם ומייל.
“לקבלת המדריך המלא לכתיבה שיווקית השאירו שם ומייל”

פוסט ביקורת

רוצים להעצים את עצמכם? לתת לאנשים את התחושה שאגב היא נכונה לחלוטין, שאתם מומחים בתחומכם? פרסמו ביקורת מקצועית על מתחרה עקיף שלכם או על עוגן אקטואלי הקשור לעולמכם, חוו את הנעשה בצורה יסודית ומקצועית. הקפידו, וזה הכי חשוב, על הכלים הבאים:
1. פרגנו אם צריך.
2. העניקו ביקורת בסגנון של ” מה שאני הייתי עושה זה”
3. פרגנתם בצורה חיובית? תייגו את העסק עליו כתבתם ביקורת.

דוגמאות:

מהנדס בטיחות אשר חווה את דעתו על קריסת גשר המכבייה.
יועצת שינה אשר חווה את דעתה על התנהלות ההורים בזמן משבר.
יועץ שיווקי המנתח מהלכים שיווקיים של קולגות שלו ( עדיף רק אירועים חיוביים).

לפני כמה שנים היה לי מדור באייס. וזה בדיוק מה שעשיתי.
מוזמנים להכנס ולראות, על מנת לקבל את הדוגמאות הטובות ביותר לפוסטים מהסוג הזה:
http://www.ice.co.il/list/author/51533

פוסט “יום החפצים האישיים”

ביום שני הקרוב יחול “יום החפצים האישיים” .
אחלה תוכן והזדמנות מצוינת להעלות ממים בסגנון של:
” תייגו אגרנים אובססיביים”
הזדמנות לספר לקהל האוהדים שלכם על חפץ אישי שהעניק לכם המון השראה, שומר עליכם, מזכיר לכם ש.. וכדומה.

פוסט יום האישה

השבוע חל יום האישה הבינלאומי.
מעבר לאזכור היום הזה בפוסט גינרי, הייתי לוקח את העוגן הכל כך חשוב הזה ומראה את הצד האחר שלו. דוגמאות:
1. תיעוד חגיגיות יום האישה במקום העבודה.
2. ראיון עם כל הגברים בעסק, בו הם יכולים לברך בוידאו או בפוסט פרגון את הנשים בעסק.
3. יצירת שידור חי עם פאנל נשים בעסק עצמו בו הן מנהלות שיחה חופשית על העצמה.
4. בחירת תמונה של אישה אשר גם מעוררת השראה מבחינה אישית וגם (הכי חשוב) קשורה בצורה מסוימת עולם התוכן אותו אתם מייצגים. דוגמאות:

מנהל חדר כושר – יכול להעלות פוסט בו מצולמת האישה הראשונה שזכתה באולימפיאדה.

מנהל חנות למוצרי חשמל- יכול לכתוב פוסט על האישה הראשונה אשר יצרה, כתבה או הייתה מעורבת במהלך ייצור של מכשיר חשמלי וכדומה.

איזה ספר אני

תוכן מדהים איתו ניתן לעשות תוצרים מדהימים הוא עולם הספרים.
לדוגמא:
חשבו, איזה ספר עורר אצלכם השראה ברמה המקצועית וספרו לאומה בוידאו או בכתב מדוע.
חשבו, מהו ספר הילדים הראשון שהקריאו לכם או מהו הספר הראשון שקראתם כילדים וספרו מה זכור לכם ממנו. כמובן שהכל צריך להיות בהקשר תוכני למה שאתם עושים היום. דוגמאות:
” הספר הראשון שגרם לי להבין שאני חייב לעסוק בעבודה עם מבוגרים”
” הספר הראשון שהעניק לי את המוטיבציה לפתוח את העסק שלי”

פורים הגיע? כמעט

אחד הדברים הכי מגניבים שניתן לעשות לחג הפורים הוא תוכן המתכתב עם העסק שלכם. לדוגמא:
” אם העסק שלי היה קיים בשושן פורים אז….
“אם יכולתי רק יום אחד להתחפש לאחד מהלקוחות שלי הייתי…
“את משלוח המנות שלי אני רוצה להעניק ל…
“בעסק שלי אני מתחפשת מדי יום….

שימו לב, אלה פוסטים הדורשים חשיבה וכתיבה יצירתית. לא עוד תמונה שלכם מחופשים במקום העבודה, אלה תוכן משמעותי שישאיר את הגולשים עוד כמה דקות אצלכם בפיד.

שיהיה המון בהצלחה
אבי .

יום ראשון- יום האישה
יום שני- יום “החפצים האישיים”
יום שלישי- פוסט הפניה אל מערכת דיוור.
יום רביעי- פוסט “איזה ספר אני”
יום חמישי – פוסט “פורים הגיע”
יום שישי- פוסט ביקורת

רעיונות נוספים לפוסטים חודש ינואר א ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש ינואר ב ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ולא רק
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ולא רק

אהבתם? שתפו