חדש בגזרת הפרסום הממומן בפייסבוק.
פייסבוק הוציאו לאחרונה אופציה חדשה בפרסום הממומן.
הטמעת טופס הלידים הכה פופלארי שלה בקרב מנהלי הקמפיינים.
למה זה טוב?
ואיך ניתן להשתמש כבר מחר בבוקר באופציה?
צפו בסרטון שהכנתי עבורכם.
טיפ קטן שלי עבורכם: הכירו בצורה יסודית את טופס הלידים לפני תחילת העבודה עם האופציה החדשה.
מעבר לכך זכרו, אנשים היום פחות ופחות אוהבים לדבר בטלפון והרבה יותר אוהבים לקבל מסרים קצרים.
חשבו איך אתם מסייעים לעסק שלכם.