שמח לסגור השבוע חודש ראשון בפרויקט “365 ימים של פוסטים.”
מי שלא מכיר/ה את הפרויקט והצטרף רק השבוע,בכל שבוע אני מפרסם פוסטים עם רעיונות אשר יכולים לשמש אתכם בקלות בזירות הדיגיטל השונות.
בנימה אישית, אני חייב להגיד לכם שממש מרגש אותי לראות את פוסטים המתבססים על המאמרים השבועיים שלי.
תמשיכו לשלוח לי זה ממלא אותי בגאווה ובהמון מוטיבציה להמשיך להעניק לכם ערך.
כל הרעיונות לפוסטים מתבססים על עוגנים אקטואליים אשר עתידים לקרות בשבוע הקרוב ועל בסיס הניסיון שלי במסגרת העסק שלי בו אני מעניק שירותי ניהול תוכן, פרסום ממומן ייעוץ והדרכה.
אז בואו נתחיל
פוסט וידוי אישי
אותנטיות כידוע עובדת. לקוחות היום עושים עסקים עם אנשים ולא עם “חברות”.
מה הכוונה? יש לכם וידוי מרגש? צעד בעסק שעשיתם וכולם יכולים ללמוד ממנו? התמדתם באתגר ובא לכם לשתף עוד לקוחות? זה המקום. רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם וגם הלקוחות הקיימים ישמחו להזדהות עם הטבעיות שבהצלחות שלכם וכן גם עם כישלונות.
איך זה מקדם אתכם אתם שואלים? הפוסטים האלה נזכרים הרבה יותר. הם גורמים למי שקורא אותם להפעיל חושים כמו רגש, הזדהות ורצון להיות כמו…
מצרף לכם פה פוסט שהעליתי בתחילת 2020 שהביא לי למעלה מ 500 לייקים ומאות תגובות. מה היה בו כל כך מיוחד? מוזמנים להיכנס ולראות 😊
פוסט שיקוף פעילות
העסק שלכם מניב עשרות פעילויות בחודש: פגישות עם לקוחות, ימי כיף, ימי גיבוש פנימיים, הרמות כוסית ואפילו אירועי יום הולדת בחברה. כן, זה נראה לא חשוב, אבל, שיקוף האירועים האלה ברשתות יחזקו את המותג שלכם, יעניקו לכל מי שנחשף אליהם עוד פיסת מידע על מי אתם ומה אתם והכי חשוב, ישבור את “המקצועיות הפייסבוקית” אם תרצו אפשר לקרוא לזה “גלריית האינסטגרם המושלמת” שאנחנו כל כך מקפידים עליה.
דוגמאות: טקס עובד מצטיין חודשי, טקס מצטיין רבעוני, קייטנה בחברה, הרצאת תוכן מעניינת שהבאתם, השתתפות בכנס ובקיצור לא חסר😊.
פוסט סטדי קייס
העסק שלכם מייצר הצלחות עסקיות לא מעטות. למה שאנשים אחרים לא ייהנו גם מההצלחה שלכם?
על מנת לכתוב פוסטים מהסוג הזה חשוב מאוד לשנות גישה.
להבין איך אתם הולכים להוציא את כל הערך האפשרי שלכם החוצה ולמעשה “לגלות” איך הצלחתם בצורה זו או אחרת לא תגרום ללקוחות הקיימים שלכם לנטוש.
החשש הטבעי שאני שומע המון זה “אבל אבי, ייקחו לי את הרעיון” . אז קודם כל, במידה וייקחו ויממשו אותו לפחות לדעתי, יצאתם גדולים מהחיים ומעבר לכך כמו שאין אף אחד שיכול לכתוב אתכם כך גם אין אף אחד שיכול לעשות את העבודה שלכם כמו שאתם עושים אותה.
דוגמאות: הצלחה מטאורית של לקוח לאחר ייעוץ שלכם, הגדלה משמעותית של לידים בזכות קמפיין שאתם יצרתם וכדומה. חשוב לזכור, הצלחה נוצרת בכל עסק ולא משנה מאיזה ענף.
“מחוברים הגרסה שלכם” – תוכן ממש מגניב שיכול גם להעצים את העובדים שלכם. תנו לעובד/ת שלכם מצלמה ליום אחד ובקשו ממנו/ה לתעד את יום העבודה מהזווית שלו/ה. זה יכול להיות בוידאו וזה יכול להיות בסטילס. התוצאות לא יאחרו להגיע. זה מצטלם נהדר ומעניק לזירות שלכם עניין אחר שונה ומקורי. ניתן להעלות את התוכן הזה לסטורי בפחות השקעה עריכתית או לערוך את זה ולהעלות את זה בצורה מסודרת לפייסבוק,לינקדין, יוטיוב ויתר הזירות.
דוגמאות: מנהלת המשרד – הסיפור האמיתי.
דודי המנכ”ל כמו שעוד לא ראיתם.
מה קורה באמת במשרד שלנו.
פוסט מבוסס טד
פלטפורמת טד הקיימת מ1984 הפכה להיות מטרה חלומית של כל מרצה בעולם.
יש בטד הרצאות על כל נושא שרק תרצו. מטיפים לשינה רציפה עד לסיפור מדהים של חברה לקיסמי שיניים שהונפקה בבורסה במיליונים.
איך העסק שלכם קשור לכל זה?
חפשו בטד הרצאות מעולם התוכן של העסק שלכם, שתפו את הלינק בזירות הדיגיטל שלכם וספרו מעל הלינק למה בחרתם לשתף את ההרצאה. דוגמאות:
א. משתף אתכם בהרצאה שהעניקה לי השראה לקום כל בוקר ולאהוב את העסק שלי.
ב.חייבת לשתף אתכם בהרצאה של אדם מדהים. ממליצה לכל מי שיש לו עסק בתחום הביטוח לצפות.
חשוב לומר- שיתוף לינק מטד לא מתקבל הכי טוב בפייסבוק, הקפידו להקים את הפוסט בצורה הבאה: קופי שלכם – לינק מודבק- ותמונה גרפית אותה אתם מעלים ידנית ( לא להשתמש בפוסט לינק)
פוסט היום לפני
פוסט בו ניתן להשתמש אחת לחצי שנה (לא מעבר לדעתי). בחיפוש קליל ברשת ניתן למצוא מה קרה היום לפני שנה, 50 שנה וכדומה.
נבירה רצינית ברשת תוביל אתכם בוודאות לאירוע בו תוכלו להתייחס למה שקרה אז מול מה שקורה היום בעסק שלכם.
דוגמאות:
היום לפני 25 שנה נכנס הסושי לישראל מתי בפעם הראשונה אכלתם סושי ואיפה?
היום בדיוק לפני עשור פתחתי את העסק שלי
אהבתם? שתפו.
כתבתם פוסט מאחד הרעיונות שלי? שלחו לי ואתן לכם את דעתי.
יום ראשון- פוסט וידוי אישי.
יום שני- פוסט שיקוף פעילות.
יום שלישי- פוסט סטדי קייס ( מקרה בוחן)
יום רביעי- פוסט מחוברים הגרסה שלכם.
יום חמישי – פוסט “טד”
יום שישי- פוסט היום פני.
רעיונות נוספים לפוסטים חודש ינואר א ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש ינואר ב ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ג ולא רק.