שבוע טוב  חברים יקרים וברוכים הבאים לכל החברים החדשים שהצטרפו לפרויקט שלי “365 ימים של פוסטים”.

אפתח בהתנצלות קטנה: הפרויקט נפתח בקול תרועה ופשוט הופסק ביום אחד בגלל צרת הקורונה איתה אנחנו מתמודדים עד היום.

בזמן הזה הספקתי להיות כמעט חודשיים במילואים במסגרת יחידת ההסברה של פיקוד העורף, לעבור דירה וגם לחשוב המון על הקהילה המדהימה הזאת שיצרתי  מתוך מחשבה כיצד לתת תוכן וערך לכל אותם אנשים שקמים כל בוקר עם התחושות הבאות:

“אין לי מה לכתוב היום”

“אין לי על מה לכתוב”

“נגמרו לי הרעיונות”

והכי פופולארי ” אני במחסום כתיבה”

שרה אנג’ל, חברה טובה שלי, שאת ההכרות שלנו עשינו בבית קפה במרכז תל אביב  ולימים הפכנו גם לעזר אחד לשני, תמיד אמרה לי “אבי, תהליך הכתיבה הוא התהליך הכי מייגע, הכי קשה והכי ארוך שקיים בעולם. היא אפילו אמרה שזה קשה יותר מלידה.

אבל כולנו יודעים שאין כמו התוצאה המרהיבה רגע אחרי פוסט מוצלח, בלוג שהצליח או מאמר שפורסם במקום פופולרי, שנותן לנו תחושת סיפוק עילאית ורצון לא להפסיק ליצור…

אז…. בואו נצא לדרך!

המאמר הקבוע שלי יצא תמיד בין חמישי לראשון- אין לי יכולת להתחייב באיזה יום, אבל מה שכן אני יכול לומר לכם שתמיד הוא יהיה כאן עבורכם בכדי לעזור לכם למלא את השבוע עם תכנים מרהיבים, מגוונים ובעיקר כאלה שיעניקו ללקוחות שלכם את המחשבה שאתם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומכם.

 

“החוויה האישית שלי מהקורונה”

כולנו יודעים עד כמה נפגענו כלכלית וגם נפשית מנזקי הקורונה אותה מגיפה ארורה שעדיין לא הסתיימה. נצלו את הדף העסקי שלכם על מנת לתת ללקוחות שלכם וגם לקהל הגולשים הצצה איך אתם התמודדתם עם התקופה: ספרו להם על ההצלחות שלכם וכן, גם על הכישלונות בתקופה הנוכחית. בצד המסחרי תוכלו להשתמש בהטבות מיוחדות לתקופה הרגישה הזאת, למשל:

” מענק קורונה למאה הראשונים”

” מחירים חדשים ומתחשבים בעקבות הקורונה וכו’.

ותמיד זכרו- אתם תמיד תהיו יקרים מדי עבור מישהו מסוים ועבור מישהו אחר זולים מדי.

 

קבוצת ווטסאפ סגורה:

הכינו לכם  קבוצת ווטסאפ סגורה בדיוק כמו זו שאתם חברים בה אצלי. סגרו אותה לפרסומים של אנשים אחרים והכריזו על הכללים להתנהלות בה. לדוגמא: קבוצה סגורה של השכנים של רחוב הרצל 30  בתל אביב – הטבות לדיירים.

ההורים של קניון  הזהב- קבוצת ווטסאפ סגורה רק להורים של ילדים בגילאי 4-8.

כל המטרה פה היא לייצר קהילה סגורה וייחודית בעלת מכנה משותף אחד רחב.  בפוסט הזה בו אתם מכריזים על הקבוצה הכניסו לינק הצטרפות והקפידו לפרסם את הפוסט הזה באופן קבוע בימים קבועים  לפחות במשך חודש שלם.

 

“יום שלישי, פעמיים כי טוב”- רעיון נחמד לפוסט איתו ניתן לעבוד בכל יום שלישי.

דוגמאות:

רוצה לזכות בהחלקת  קרטין בשווי 1500 ₪ אצל רועיקו? מומחה להחלקות קירטין לכל סוגי השיער?

  1. ספרי לנו למה מגיע דווקא לך לזכות.
  2. תייגי לפחות עוד 3 חברות שחייבות גם הן החלקת קירטין.
  3. רשמי לנו בתגובת המשך באיזה יום שלישי מתאים לך להגיע במידה ותזכי.

מבין כל התגובות הלקוחה הכי מקורית תוזמן להגיע בשלישי הבא לקבל את ההחלקה מרועיקו.

מה עשיתי פה? למעשה, גם השתמשתי ביום שלישי כתוכן, גם האדרתי את רועיקו, גם סיפרתי  “על הדרך” כמה עולה ההחלקה ( ממש שתלתי את המחיר ללקוחה בראש), וגם דאגתי ל- 5 אינטרקציות דיגיטליות (שתי תגובות ועוד שלושה תיוגים).

ניתן לחבר פוסט כזה למעשה על כל עסק שתרצו.

 

יום רביעי-   “חודש הגאווה”

נכון, חודש הגאווה הוא לא תוכן המתאים לכל עסק אבל עדיין ניתן לדבר בנושא זה: ערכים של פתיחות, כבוד הדדי, קבלת השונה מכל גווני הקשת ועוד.

הפוסט לא חייב להיות ארוך ומשתפך. הוא יכול להיות גם בעל מסר חד- ערכי המעניק את התחושה של “ההצטרפות”,  “קבלת השונה” וכדומה.

 

יום חמישי –  “ההשראה השבועית שלי”

חשבו על המתחרה הישיר שלכם. זה שתמיד רוצים להיראות כמוהו, להיות דומים לו, או פשוט לשאוף לעשות את מה שהוא עושה. ספרו לגולשים שלכם מיהו ולמה הוא כל כך מעורר אצלכם השראה, או לחליפין פשוט פרגנו לו בשיתוף התוכן שלו בדף שלכם.

משפטים שניתן לכתוב לפני הפירגון:

” ההשראה שלי בימים אלה”

” דפים עסקיים שאני חייבת שתיראו”

” כך עושים היום עיצוב בית נכון”

שימו לב!  הפירגון לא חייב להיות על ההתנהלות של המתחרה בדיגיטל. זה יכול להיות נטו פירגון על המקצועיות הפיסית של המחרה, הדרך בה הוא פועל וכדומה.

 

יום שישי- פוסט  “out door””

צאו מהקופסא.  צאו מהעסק.  תעדו את עצמכם בתמונת אווירה מיוחדת, או בסרטון מגניב עושים משהו שלא קשור להווי הרציני של העסק שלכם.

אני תמיד אומר שעסקים עושים היום עם  אנשים, ולכן הקשר הבין אישי הוא הדבר הכי חשוב שיש,  ובסופו של דבר לקוחות נשארים בגללכם ובגלל מה שהם זוכרים ממכם.

  • תמונה בים.
  • תמונה עם הנכדים.
  • תמונה שלכם קוראים ספר.
  • משפט השראה שלא קשור לעסק שלכם.
  • שקיעות
  • זריחות.

וכמובן- שהכל ייעשה בצורה נאותה המכבדת אתכם.

לא בא לכם לתעד את עצמכם ואת השפחה הקרובה? אתם לא חייבים.

דיעה קצרה שלכם על סרט מדהים שכולם חייבים לראות, או סדרת תעודה מטורפת גם יתקבלו בברכה. המטרה היא לשבור את הפיד ולרענן.

מקווה שעזרתי לכם לעבור את השבוע כמו שצריך.

מוזמנים תמיד לדבר איתי לכל שאלה או בקשה.

לפוסטים הקודמים של פרויקט 365 ( שגם איתם ניתן לעבוד), כנסו:

פרטים לגבי סדנת הכתיבה השיווקית החדשה שלי “לכתוב טוב”  – סדנה מקוונת שתלמד אתכם לנהל תוכן שיווקי בהשקעה של לא יותר משעה ביום ניתן לקבל ממש כאן

אבי.

 

אהבתם? שתפו