השעה 21:00 בערב, כולנו בדרך כלל לאחר ארוחת הערב ובסיום יום העבודה, מחכים ומצפים לקראת חדשות היום בטלוויזיה. צריכת המדיה בעבר קיבעה אותנו לביתנו ובשעה ספציפית בלבד – מאז הכל השתנה, כיום אנו צורכים ידיעות חדשותיות בכל דקה, באמצעות התראה למייל/לסמארטפון.
מבלי ששמנו לב, חדרה למציאות שלנו היכולת להיות ניידים ועדיין להתעדכן מה קורה בעולם בכל רגע נתון – אופציה שהפכה אותנו לצרכני ידע זריזים מאי פעם. המפסידים הגדולים הן כמובן מערכות המהדורה המרכזית הטלוויזיה וכמובן העיתונות הכתובה – גופים אלו הבינו שעליהן להיות מהירים מאי פעם, שהרי ידיעה שהתפרסמה לפני שעה אינה רלוונטית יותר בעוד שעתיים.
פייסבוק הבינה את זה מזמן ובקרוב מאוד תציע למדיות הגדולות ביותר אופציית רכישת מנוי בתוך הפייסבוק,כדוגמת אאוטבריין, כל זאת על מנת שאנו, לקוחות הקצה, נמשיך לצרוך יותר שירותים באתר זה ובכללם גם את החדשות ולא נצא מהמערכות שלהם. צעד חכם זה מוכיח שוב שהתוכן הוא בהחלט המלך – פייסבוק מזמן כבר שינתה את פני האנושות ואת הרגלי הצריכה שלנו גם כבעלי עסקים וגם כלקוחות קצה.
ותחשבו על זה.